Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:49:23 GMT

تغییر نام معبری به نام «سهیل گوهری» به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۰۲۸۳

تغییر نام معبری به نام «سهیل گوهری» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای شهر در دویست و سی و یکمین جلسه این شورا در ادامه بررسی صورتجلسه پنجاه و سومین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران درخصوص تغییر نام برخی از معابر از جمله خیابان زرافشان به مدافعان سلامت، میدان بی نام به نام عنایت الله گلستانه و کوچه تیر به شهید سالاری رأی گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درباره تغییر نام یک معبر به نام یکی از فعالان رسانه‌ای فوت شده به نام سهیل گوهری رأی گیری شد.

محمد جواد حق شناس درباره انگیزه تغییر نام خیابان مهرداد جنوبی به نام سهیل گوهری فعال رسانه‌ای که در اثر ابتلاء به کرونا از دنیا رفت توضیح داد، اما محمد فراهانی در مخالفت بر سر این نامگذاری اظهار داشت: شورای بعدی این تصمیمات را ملغی می‌کند و بازخورد مثبتی نخواهد داشت.

نژادبهرام با طرح این سوال که آیا برای تغییر نام این کوچه با اهالی صحبت شده است، گفت: آیا هر خبرنگار و روزنامه نگاری دچار حادثه شود نامگذاری خواهیم داشت؟ پاسخ حق شناس به این سوالات منفی بود.

حجت نظری در موافقت با این نام گذاری، نامگذاری یک خیابان ۲۰۰ متری را رفیق بازی نخواند و با انتقاد از نگاه‌های منفی برخی از اعضا با این نامگذاری اظهار داشت: منافع شخصی مان را کنار بگذاریم.

صدراعظم نوری در تذکری خطاب به نظری گفت که وی عضو جوان شورا ست و دغدغه مند است و اینکه می‌گوید بعضی از اعضای شورا در حق گوهری ظلم کردند، غلط است و باعث جوسازی رسانه‌ها می‌شود اینکه گوهری مرد شریفی بوده است و باید کوچه‌ای به نامش باشد مسأله‌ای نیست. اما باعث ایجاد انتقاداتی به شواری شهر دوره پنجم می‌شود که گفته می‌شود تا به حال چقدر اثربخش بوده است؟ گفته می‌شود شورای پنجم فقط کارش نامگذاری کوچه و خیابان است.

در نهایت با تغییر این نامگذاری با ۱۳ موافق از ۱۹ نفر از حاضرین موافقت شد.

خلیل آبادی در مخالفت با تغییر نام یک کوچه به نام قائم مقام فراهانی با اشاره به اینکه یکی از خیابان‌های برند تهران به نام قائم مقام است، نامگذاری یک کوچه به این نام را مناسب ندانست و گفت بهتر است نام آقای رجایی جایگزین شود.

کد خبر 4999661 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: نامگذاری معابر شورای شهر تهران سهیل گوهری شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران سرهنگ نادر رحمانی قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی سال تحصیلی جدید رییس شورای شهر تهران وضعیت راهها تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم

در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در آنکارا پایتخت ترکیه، بسیاری از شهروندان به همراه خودروهایشان در سیل گرفتار شده‌اند و آب وارد فروشگاه‌ها و منازل مردم شده است.  

سازمان مدیریت بحران ترکیه با صدور اطلاعیه‌ای از «آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی» خبر داد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • فلسفه نامگذاری ماه‌های شمسی چیست؟
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری