Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:26:16 GMT

آغاز بکار یازدهمین همایش ملی سیره علوی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۰۴۴۸

آغاز بکار یازدهمین همایش ملی سیره علوی در لرستان

به گزارش ایرنا این همایش قرار بود ۱۴ اسفند پارسال برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا امروز با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس بنیاد بین المللی غدیر ،نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و  رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شده است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان این همایش را با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر، مشارکت سایر دانشگاههای استان از جمله دانشگاه لرستان و دیگر ادارات استان، برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همایش ملی سیره علوی در محورهای سلامت جسمی، روح و روان، اعتقادی، اخلاقی و تربیتی، اقتصادی و اجتماعی برگزار می شود و سال گذشته در دانشگاه لرستان با رویکرد «امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه»  برگزار شد.

برچسب‌ها سلامت دانشگاه های علوم پزشکی بنیاد علوی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت دانشگاه های علوم پزشکی بنیاد علوی لرستان سلامت دانشگاه های علوم پزشکی بنیاد علوی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر