Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا با وجود قرمز شدن دوباره استان گیلان توسط مردم، اصناف و مشاغل رعایت نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، بسیاری از مشاغل و واحدهای صنفی در گیلان همچنان به پروتکل‌های بهداشتی و سیاست‌های ابلاغی بی‌توجه هستند و مسئولان که از مردم انتظار همکاری دارند باید نظارت‌ها در حوزه مشاغل و اصناف را تشدید کنند به‌نحوی ‌که بیشتر آن‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از مراکز در سطح شهر از جمله رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، پارک‌ها، ایستگاه اتوبوس و دیگر اماکن عمومی شاهد بی‌توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی و شلوغی بی‌حد و اندازه هستیم گویی کرونایی وجود ندارد؛ بسیاری از صاحبان اصناف و مشاغل حین کار از زدن ماسک و پوشیدن دستکش امتناع می‌کنند‌.

انتقاد استاندار گیلان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز خرید؛ نظارت‌ها تشدید شودوضعیت قرمز کرونایی در 6 شهر استان گیلان / 30 درصد‌ بستری‌شدگان ‌‌مسافرندتعداد مبتلایان به کرونا در استان گیلان 100 درصد افزایش یافت/ وضعیت قرمز 6 شهرستان

​​​​​انتهای پیام/612/ ع

R7877/P/S6,71/CT8 بیشتر بخوانید... تولید کشمش به روش سنتی در تاکستان قزوین به روایت تصویر دوخت لباس شیرخوارگان حسینی منقش به تمثال حاج قاسم در کرمان به روایت تصویر روایت تصویری تسنیم از نصب المان‌های اکران تصاویر شهدا در بهشت رضا(ع) مشهد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تولید کشمش به روش سنتی در تاکستان قزوین به روایت تصویر دوخت لباس شیرخوارگان حسینی منقش به تمثال حاج قاسم در کرمان به روایت تصویر روایت تصویری تسنیم از نصب المان‌های اکران تصاویر شهدا در بهشت رضا(ع) مشهد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۳ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۴ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۵ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند ۶ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۷ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ‌نظام کوپنی مشکل‌گشا نیست / توزیع کالاهای اساسی با کارت‌های الکترونیک فسادزاست‌ ۸ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند مهمترین اخبار استانها دردهای ناگفته آزادگان کاشانی از دوران اسارت / رزمندگانی که هنوز جای تازیانه‌های رژیم بعث روی بدنشان ناگفته‌ها دارد + فیلم احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ عضو کمیسیون اقتصادی: طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار غیرکارشناسانه و خام است مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روایت تصویر فروش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟