Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه ۳۴ سایت «بی‌تی‌اس» روستایی در استان سمنان مشمول ارتقا فنّاوری «یواس‌او» قرار گرفتند، اظهار داشت: عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر این طرح باعث توسعه دولت الکترونیک، توسعه مناطق روستایی و رضایت‌مندی بیشتر مردم استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رفع موانع و توسعه طرح‌های «یواس‌او» با همکاری و مشارکت مسئولان اپراتورها امکان‌پذیر است، افزود: رفع موانع طرح‌های توسعه این بخش در اولویت نخست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قرار دارد.

عملیاتی شدن سایت جدید «بی‌تی‌اس» در روستای دلبر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به‌ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه فیبر «یواس‌او» استان در محور شهمیرزاد -کم رود، مؤمن آباد-افتر و روستای رودبارک بیان کرد: ارتقا فنّاوری سایت‌های «بی‌تی‌اس» نیازمند استفاده از پهنای باند فیبر است.

حسن‌پور بابیان اینکه نقاط کور آنتن دهی جاده‌ای در استان سمنان به حداقل رسیده است، خاطرنشان کرد: تحقق این امر نقش مؤثری در ارتقای سطح ارتباطات و توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان ایفا کرده و منجر به جلب رضایت آحاد مردم به‌ویژه زائران حرم رضوی شده است.

 وی با تأکید بر اینکه ایجاد زیرساخت مناسب در راستای حفظ زیستگاه یوزپلنگ آسیایی در کشور از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار این نهاد قرار دارد، تصریح کرد: عملیاتی شدن سایت جدید «بی‌تی‌اس» در روستای دلبر از منطقه خارتوران برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی‌شده است.

46

کد خبر 1422254

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان بی تی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره