Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:12:25 GMT

وحشت رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی از یک همایش فاطمیون+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۰۸۲۴

وحشت رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی از یک همایش فاطمیون+فیلم

‍‍‍‍‍‍

برگزاری یک همایش با عنوان «نابودی اسرائیل و اخراج ارتش تروریستی امریکا از منطقه» وحشت رسانه‌های صهیونیستی و امریکایی را برانگیخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نخستین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، سه روز پیش از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی‌ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با سخنان و پیامهایی از شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین، شیخ اکرم برکات‌ معاون سید حسن نصرالله، ‌مهندس نصر الشمّری‌ ‌سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق، سید الیاس یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون، خالد بکداش عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع عالیقدر شیعیان همراه بود.

به دلیل عنوان همایش "نابودی اسرائیل و اخراج ارتش تروریستی امریکا از منطقه" و حضور شخصیت‌های برجسته جبهه مقاومت و نهضت اسلامی در مراسم، اخبار منتشر شده بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های وابسته به جریانات صهیونیستی و آمریکایی داشته است که نشان دهنده وحشت جریانات امریکایی - صهیونیستی از برگزاری این همایش است. رسانه‌هایی همچون بی بی سی، العربیه، رادیو فردا، شبکه تلویزیونی اینترنشنال و... واکنش‌های شتاب زده و قابل تأملی درباره سخنان مطرح شده در این همایش داشتند.

گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم

فیلم زیر گویای برخی از این واکنش‌هاست:

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی لشکر فاطمیون بیشتر بخوانید... پیکر مطهر ۲ شهید فاطمیون در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس آرام گرفت گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیکر مطهر ۲ شهید فاطمیون در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس آرام گرفت گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی لشکر فاطمیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ پنج نکته درباره سریال آقازاده/ حق طلبی با پراید ایراد دارد؟! ۲ «تتسویا واتاری» در ۷۸ سالگی درگذشت ۳ نگاهی نزدیک به کشوری اسرارآمیز به نام کره شمالی ۴ روایتی از ماجرای مباهله؛ "دعوت مردی که راست می‌گفت" ۵ روز خانواده و نگاه به برنامه‌ای خانوادگی/ تلویزیون باید مراقبت کند از مردم دورتر نشود! ۶ آشنایی با ویژگی‌های عالم برزخ/ انسان‌ها در برزخ به چه‌کاری مشغول هستند؟ ۷ مستندی از تشییع پیکر سردار سلیمانی تولید می‌شود/ خاطرات ۴۰ ساله یک سرباز از حاج قاسم ۸ "با بابا" برنامه جدید شبکه نسیم/ "یه تیکه زمین" سریال محرمی شد + فیلم مهمترین اخبار فرهنگی گفت‌وگوی تفصیلی تسنیم با بیژن بنفشه‌خواه: به‌خاطر تسمخر ماهواره فحش خوردیم/ تلویزیون از دلسردی طنازان جلوگیری کند گزارش تسنیم از مستندهای "نبرد ۳۳ روزه"|از شلیک تیرخلاص به شیطان بزرگ تا زیستگاهی که مردان مقاومت را تربیت کرد آشنایی با ویژگی‌های عالم برزخ/ انسان‌ها در برزخ به چه‌کاری مشغول هستند؟ روز خانواده و نگاه به برنامه‌ای خانوادگی/ تلویزیون باید مراقبت کند از مردم دورتر نشود! مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی لشکر فاطمیون شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی لشکر فاطمیون لشکر فاطمیون جبهه مقاومت حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم