Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار تهران گفت: مجموعه‌های ورزشی تهران که زیرمجموعه این معاونت محسوب می‌شوند را برای عزاداری امام حسین (ع) در اختیار شهروندان قرار می‌‌‌دهیم؛ برای استفاده از پارکها نیز مخالفتی از سوی ما وجود ندارد و در حال رایزنی با معاونت خدمات شهری هستیم. - اخبار اجتماعی -

محمدرضا جوادی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره استفاده از فضاهای باز شهری از جمله محوطه پارک‌ها و زمین‌های چمن برای استفاده هیئت‌های عزاداری در ایام محرم اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری برای ماه محرم در حال نهایی شدن است و طی یک تا دو روز آینده آن را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر این، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد مجموعه‌های ورزشی که زیرمجموعه این معاونت محسوب می‌شوند را برای عزاداری امام حسین (ع) در اختیار شهروندان قرار می‌‌‌دهیم؛ در این زمینه ممانعتی وجود نداشته و از تحقق آن استقبال فراوان کرده‌ایم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد: درباره استفاده از ظرفیت پارکها برای عزاداری در ایام محرم نیز با توجه به اینکه حوزه پارکها زیر مجموعه و تحت عملکرد ما نیست در حال گفت‌وگو هستیم که در صورت نهایی شدن مذاکرات، آن را اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در حیطه اختیارات ما بود، هماهنگ و اعلام عمومی کردیم و بر این اساس مجموعه‌های ورزشی روباز و زمین چمن‌های شهر تهران را در اختیار هیئت‌های عزاداری قرار می‌دهیم؛ درباره استفاده از پارکها نیز مخالفتی از سوی معاونت وجود نداشته و طی رایزنی با معاونت خدمات شهری، پیگیر تحقق این امر هستیم.  

آمادگی پلیس برای برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتیدستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شدتولید محتواهای آموزشی ویژه محرم در انتظار پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم معاونت فرهنگی شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران بیشتر بخوانید... آمادگی پلیس برای برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمادگی پلیس برای برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم معاونت فرهنگی شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ فیلم/ واژگونی پژو ۲۰۶ سرقتی حین فرار از دست پلیس ۳ جزییات حضور دانش‌آموزان در وضعیت قرمز، زرد و سفید در کلاس‌های درس ۴ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۵ فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان ۶ تشریح جزئیات چگونگی آغاز به‌کار "مدارس پرجمعیت" در سال تحصیلی جدید ۷ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۸ نامه‌ای به قالیباف درباره "آینده دهشتناک جمعیت ایران" مهمترین اخبار اجتماعی اعلام آمادگی شهرداری تهران برای استفاده "هیئت‌های عزاداری محرم" از فضاهای ورزشی و پارک‌ها دو راهکار برای کاهش فرسودگی کادر درمان/ ورود ۳۰۰۰ رزیدنت به چرخه ارائه خدمت جوانب گوناگون "سقط جنین" در کشورمان کتمان می‌شود/ کمتر از ۳درصد سقط‌ها قانونی انجام می‌شود کناره‌گیری بهاره آروین از عضویت در هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال چهارم مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم معاونت فرهنگی شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران ماه محرم معاونت فرهنگی شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران معاونت خدمات شهری هیئت های عزاداری شهرداری تهران برای استفاده محرم و صفر شهر تهران تهران شهر ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی