Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از موفق‌ترین محصولات اپل که در دنیای امروزی جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها شده و انجام بسیاری از کارها را تسهیل کرده، آیپد پرو اپل است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اپل تکسنولی، آیپد یکی از محبوبترین تبلتهای دنیا می باشد و با داشتن اپلیکیشنهای فراوان تقریبا اغلب کارهایی که در دنیای مجازی می‌خواهید انجام دهید را برایتان با سرعت بالا انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین محصول معرفی شده تبلتهای شرکت اپل، آیپد پرو ۲۰۲۰ است که با تغییرات داخلی قابل ملاحظه‌ای به بازار معرفی شده است. در این متن به تفصیل به جزییات و مشخصات این محصول پر طرفدار اپل می پردازیم.

آیپد پرو ۲۰۲۰  در چهارم مارس سال ۲۰۲۰ توسط شرکت اپل معرفی شد. این آیپد با قابلیتهای کاملا ویژه و خاص تجربه یک کامپیوتر شخصی را به شما می دهد.

آیپد پرو ۲۰۲۰ در دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با چهار حافظه ۱۲۸ ، ۲۵۶ ، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترا بایتی به دو صورت وای فای و سیم کارت خور با صفحه نمایش بسیار پیشرفته رنگی و امکاناتی مانند تروتون (True Tone) و دقت رنگی بسیار بالا عرضه شد.

نمایشگر این آیپد با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل برای مدل ۱۲.۹ اینچی و ۲۳۸۸ در ۱۶۶۸ پیکسل برای مدل ۱۱ اینچی امکان نمایش محتوای تصویری با کیفیت عالی را فراهم کرده است.

سطح روشنایی ۶۰۰ نیتی باعث ایجاد روشنایی تصاویر بسیار عالی و کارآمد در تمامی شرایط محیطی را فراهم آورده است. ضخامت این آیپد بسیار کم (۵.۹ میلیمتر) و وزن آن ۴۷۱ گرم برای مدل ۱۱ اینچی و ۶۴۳ گرمی برای آیپد ۱۲.۹ اینچی باعث حمل و نقل و استفاده بسیار راحت آن شده است.

از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آیپد پروهای ۲۰۱۸ نسل قبل نکرده است. تنها تفاوت آنها را می توان در دوربین آنها جستجو نمود. آیپد جدید دارای دوربین دوگانه دارای دو لنز و سنسور ویژه است که دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی (F۱.۸ واید) و یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی (F۲.۴ اولترا واید) می باشد.

اپل در تولید این محصول از سنسور اسکنر لیدار (Lidar) برای تشخیص عمق اشیاء در کنار فلش چهارگانه برای ثبت تصاویر ویژه به همراه قابلیتهای ایجاد واقعیت افزوده استفاده کرده است. دوربین جلویی آیپد پرو ۲۰۲۰ اپل دارای دقیق ترین حسگر تشخیص چهره جهان است که در هنگام مکالمه تصویری و گرفتن عکس سلفی و یا استفاده Face ID بسیار کمک کننده است.

این آیپد دارای پردازنده قدرتمند A۱۲Z بایونیک است که باعث شده از هر کامپیوتر شخصی سریعتر باشد. پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای قابلیت عملکردی و واقعی کردن برنامه ها و بازیها را بیش از پیش زیاد کرده است.

سیستم عامل آیپد (iPadOS) به گونه ای در این آیپد طراحی شده که قابلیت استفاده همزمان چندین برنامه را به شما می دهد. این آیپد دارای درگاه USB-C است که قابلیت اتصال به انواع لوازم جانبی مثل هارد، دوربین، تلویزیون و غیره را به شما می دهد.

شما با استفاده از اتصال مجیک کیبورد به آیپد خود دیگر هیچ تفاوتی بین آیپد و لپ تاپ نمیتوانید حس کنید بجز اینکه سرعت بالاتر و راحتی بیشتری را تجربه کنید. مجیک کیبورد اپل همراهی شگفت انگیز برای iPad Pro است.

این کیبورد بهترین تجربه تایپ کردن در آیپد پرو را دارد. مجیک کیبورد اپل دارای طراحی کنسول شناور است که به شما امکان می دهد iPad Pro را به صورت آهنربایی وصل کرده و آن را به راحتی با زاویه دید کامل برای خودتان تنظیم کنید.

یکی دیگر از لوازم جانبی های جذاب آیپد پرو Apple Pencil است. اپل پنسل یکی از نوآوری‌های ویژه شرکت اپل در طراحی و تولید محصولات جانبی مناسب برای محصولات آیپد است. این قلم استایلوس علاوه بر افزایش سطح کاربری آیپدها، این دستگاه‌ها را به یک ابزار کاملاً کارآمد برای طراحان و ایده پردازان تبدیل می‌کند.

قلم اپل نسل ۲ که با آیپد پرو نسل ۳ سازگار است، می‌تواند از طریق بدنه این آیپدهای جدید به صورت مگنتی شارژ شود و دیگر نیازی به اتصال به درگاه لایتنینگ ندارد.

این قلم همچنین می‌تواند به لطف تپتیک انجین تعبیه شده در بخش پایینی خود برخی از فرمان‌های لازم را به آیپد بفرستد و کاربران صرفاً با یک اشاره انگشت می‌توانند کنترل تمامی بخش‌های یادداشت برداری خود را در اختیار بگیرند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تکسنولی و مقایسه کامل این آیپدها، آیپد مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس به قسمت لوازم جانبی آیپد رفته و هر کالایی که برای آیپد خود می‌خواهید انتخاب نمایید و به‌راحتی و مطمئن و با قیمت مناسب درب منزل دریافت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیپد پرو 2020 آي پد آیپد پرو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی راهبرد اصولی دولت سیزدهم را تکمیل زنجیره ارزش به‌منظور پرهیز از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده از منابع هیدورکربوری اعلام کرد و گفت: مجوز حدود ۱۷ طرح پتروشیمی پس از بازنگری‌های انجام‌شده لغو شد و طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش جایگزین آن‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار شانا، مرتضی شاهمیرزایی امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید، در جمع خبرنگاران بیان کرد: جهش در تولید کالا و تجهیزات در کنار افزایش تولید محصولات پتروشیمی از برنامه‌های صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ است و به این منظور برنامه‌های مختلفی ترسیم شده که حرکت دانش‌بنیان‌ها در مسیر جهش تولید کالا و تجهیزات، یکی از آن‌هاست.

وی ادامه داد: این موضوع با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی مطرح و تأکید شده است که کالاهای مورد نیاز خود را با استفاده از توان داخلی تأمین کنند تا شاهد جهش بزرگ و انقلابی در ساخت داخل باشیم، البته تا جایی‌ که آسیبی به برنامه تولید وارد نشود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: جهت‌گیری‌ها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعت پتروشیمی نیز به‌سمت کالاها و تجهیزات دانش‌بنیان است که پیش از این در خارج سفارش‌گذاری می‌شد.

شاهمیرزایی با اشاره به برنامه فشرده وزارت نفت برای رفع ناترازی بنزین با توجه به افزایش تقاضاها، گفت: با توجه به دستور وزیر نفت و سیاست دولت، صنعت پتروشیمی وارد این حوزه می‌شود تا به‌جای صادرات، از متانول تولیدی صنعت پتروشیمی با فرایند MTG بنزین تولید شود.

وی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی متانول‌سازها برای تولید بنزین، افزود: معافیت‌ها و مشوق‌هایی برای این واحدها در نظر گرفته شده و مراحل نهایی برنامه‌ریزی زیرساخت‌ها و سازوکارهای لازم برای سرمایه‌گذاری تولید بنزین از متانول انجام شده است، زیرا ظرفیت تولید متانول در کشور بالاست و زنجیره این محصول توسعه نیافته است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: دولت سیزدهم به‌طور ویژه در زمینه تکمیل زنجیره محصولات برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده است.

راه‌اندازی نخستین PDH کشور در اوایل سال آینده

شاهمیرزایی با بیان اینکه هلدینگ‌هایی همچون پتروفرهنگ و شستان که واحدهای متانولی بیشتری دارند باید بخشی از ظرفیت خود را برای تولید دیگر محصولات زنجیره آماده و برنامه‌ریزی کنند، گفت: بخشی از واحدهای MTP و MTG در قطب پارسیان در مجاورت قطب عسلویه احداث خواهند شد.

وی از راه‌اندازی واحد PDH پتروشیمی رجال به‌عنوان نخستین PDH کشور تا اوایل سال آینده خبر داد و گفت: سایر طرح‌های PDH نیز در مرحله اجرا قرار دارند و سرمایه‌گذاران به‌دنبال این هستند که صرفه اقتصادی این طرح را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۱۲۷ مجوز طرح پتروشیمی به‌طور رسمی صادر شده است، افزود: طرح‌های برنامه هفتم توسعه به‌طور میانگین حدود ۳۷درصد پیشرفت دارند.

شاهمیرزایی راهبرد اصولی دولت سیزدهم را تکمیل زنجیره ارزش به‌منظور پرهیز از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده از منابع هیدورکربوری اعلام و بیان کرد: مجوز حدود ۱۷ طرح پتروشیمی پس از بازنگری‌های انجام‌شده لغو شد و طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش جایگزین آن‌ها شدند.

وی بیان کرد: همچنین طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش در قالب ۲۱ بسته به هلدینگ‌ها ابلاغ و مجوزهای لازم صادر شده است که با جدیت پیگیر اجرای آن‌ها هستیم.

دیگر خبرها

  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند