Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:32:18 GMT

مروری بر تیتر یک نشریات محلی کردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۱۱۰

مروری بر تیتر یک نشریات محلی کردستان

به گزارش ایرنا، هفته نامه سیروان در شماره ۱۰۶۹ که روز شنبه ۲۵ مرداد منتشر شد، در صفحه اصلی خود آورده است: ۱۳ خبر مبارک برای سقزی ها که اشاره به سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به این شهرستان و مصوبات آن دارد، سنندج آباد می‌شود به همت مردان شهر که گزارشی از نشست مطبوعاتی شهردار و رییس شورای اسلامی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده ویژه این نشریه به زبان کُردی نوشته شده و به گفتگو با عبدالله امینی در خصوص فلسفه و معانی مرگ اختصاص یافته است.

سرمقاله این  شماره هفته نامه با تیتر «سور صدساله» نوشته اسماعیل شمس است و علاوه بر آن در صحفه اصلی بخشی از ۲ یادداشت که یکی به زبان کُردی نوشته احمد احمدیان در ارتباط با مرگ سید عبدالناصر قاضی مکری و دیگری هم به زبان فارسی نوشته بهرام بهرامی با تیتر «نهاد انتقاد ناپذیر بشر» آمده است.

روزنامه روژان هم در تازه‌ترین شماره خود تیتر نخست صفحه اصلی را به واکنش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان به باندبازی‌های سیاسی با عنوان «با قاطعیت به کارم ادامه می‌دهم» اختصاص داده است.

سخن روز این شماره روژان هم به یادداشت سعید سرفرازیان با تیتر «نسل آینده قربانی خودخواهی ما نشود» اختصاص یافته و علاوه براین سخنان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست مطبوعاتی از مطالب منتشر شده در صفحه اصلی این نشریه است.

برگزاری مناقصه ۵۰ میلیارد تومانی روکش آسفالت راه‌های بین شهری مجوز گرفت، پرداخت ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در کردستان، ظرفیت تبصره ۱۰۰ برای تسهیل پرداخت مالیات توسط مودیان مالیاتی از دیگر تیتر اخبار منتشر شده در این شماره روژان است.

هفته‌نامه ئاوات دیگر نشریه محلی کردستان است که در شماره ۱۸۵ خود به موضوعاتی همچون افزایش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای در کردستان، کردستان جزء استان‌های آخر وقوع جرایم است، خانه خلاق صنایع دستی در سنندج راه‌اندازی می‌شود، سراب نیلوفر کرمانشاه از بی توجهی‌ها رنج می‌برد، یادی از مظلومیت کودکان و زنان شنگالی در سالروز حمله داعش به کُردهای ایزدی و اگر ما نبودیم، در صفحه اصلی خود اشاره کرده است.

هفته نامه گوران هم تیتر اصلی شماره دهم خود را به گزارش منتشر شده خبرگزاری ایرنا کردستان با تیتر «اعتبار، حلقه مفقوده تئاتر کُردی سقز» اختصاص داده و دیگر مطالب مندرج در این نشریه شامل روزنامه‌نگاری در گرداب وابستگی و ایدئولوژیک شدن، سایه کرونا بر صنایع دستی کردستان سنگینی می‌کند و مظلومیت مطبوعات است.

هفته‌نامه ورزشی پهلوان هم در شماره ۳۸ مصاحبه اختصاصی با کامبیز مهاجرپور کاپیتان سابق تیم فوتبال ساینا سنندج انجام داده که برای آن تیتر «افکار کهنه و پوسیده باعث انحلال ساینا شد» برگزیده است.

گزارشی از تاریخ سازی بانوان فوتبالیست کردستانی با تیتر حکم‌رانی شیرزنان وچان در مستطیل سبز، گفت و گو با رییس اداره امور ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، مصاحبه با سید مطبوعات کردستان از دیگر موضوعات منتشر شده در این شماره هفته نامه پهلوان است.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها،  ۱۱۷ نشریه در استان کردستان  مجوز انتشار دارند که از این تعداد ۲ روزنامه، ۱۵ هفته‌نامه، هفت دو هفته‌نامه، ۱۵ ماهنامه، ۲ دوماهنامه، ۲۸ فصلنامه و ۱۰ دو فصلنامه است.

برچسب‌ها کردستان تارنماهای خبری مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تارنماهای خبری مطبوعات و خبرگزاری های داخلی کردستان تارنماهای خبری مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منتشر شده صفحه اصلی هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب امروز صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل درس ریاضی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس فیزیک و شیمی قابل دریافت است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل دروس ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روانشناسی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی منتشر شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

کد خبر 6088557

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد