Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:59:15 GMT

سولسشر: منچستریونایتد از شرایطش راضی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۲۰۳

سولسشر: منچستریونایتد از شرایطش راضی است

اوله گنار سولسشر می‌گوید حضور در لیگ اروپا برای تیمش آماده سازی خوبی جهت حضور فصل آینده در لیگ قهرمانان است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد امشب در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصا ف سویا می‌رود اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم می‌گوید با توجه به تاخیر در شروع فصل جدید لیگ برتر او و تیمش از دیدارهای باقی مانده خود در لیگ اروپا به عنوان یک فرصت آماده سازی برای فصل آتی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شیاطین سرخ امشب در استادیوم راین‌انرگی شهر کلن آلمان در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا اسپانیا می روند. به همین دلیل است که یونایتد لیگ برتر را دیرتر از سایر تیمهای انگلیسی و از روز 12 سپتامبر آغاز خواهد کرد.

 

 

سولسشر درباره بازی امشب تیمش و شرایط کلی یونایتد گفت: " من دلیلی برای غر زدن درباره شرایط فعلی نمی بینم. ما باید از شرایط موجود حداکثر استفاده را ببریم. ما هیچ نگرانی ای نداریم. قبل از اینکه لیگ دوباره شروع شود حتی اگر به فینال لیگ اروپا برسیم سی روز زمان برای استراحت داریم. در نتیجه می توانیم دو هفته به بازیکنان ما مرخصی بدهیم و دو هفته هم تمرین کنیم. امیدوارم مربیان تیم ملی هم هوای بازیکنان ما را داشته باشند".

 

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال با بیان اینکه تیم تراکتور تیم سرسختی بوده و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: سعی داشتیم در طول بازی در ضد حمله‌ها به موقعیت دست بیابیم تا گلزنی کنیم که متأسفانه نتوانستیم.

نکونام با اشاره به تعویض‌های تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت هستند و تعویض می‌شوند روند بازی را به کلی تغییر می‌دهند و ما متأسفانه در بحث یارگیری خوب عمل نکردیم و برخی بازیکنان را به عناوینی از دست دادیم و در این بازی در کنار ما نبودند.

وی تاکید کرد: حداقل چهار تیم بالای جدول و حتی تیم‌های پایین‌تر از ما نسبت به ما یار بهتری دارند با این حال همه فکر و هدف ما بازی‌های مانده از فصل جاری است که با موفقیت به پایان برسانیم.

نکونام با اشاره به بازی درخشان خالد آبادی دروازه بان استقلال اظهار کرد: به این بازیکن تبریک می گویم چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت وی حتی در تمرینات تیم هم عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد.

تیم استقلال با تساوی بدون گل، مقابل تراکتور ۵۴ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کد خبر 6094709

دیگر خبرها

  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم