Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از تصویب 7 رشته جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این واحد دانشگاهی خبر داد.

امیر احمری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرری از تصویب هفت رشته جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400- 1399 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری خبر داد و اظهار کرد که پذیرش در این رشته‌ها براساس سوابق تحصیلی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در زمینه تصویب رشته‌ها براساس چشم‌انداز و استراتژی تدوین شده است، بیان کرد: با احتساب این رشته‌ها، تعداد رشته‌های دایر در این واحد دانشگاهی به بیش از 240 رشته تحصیلی افزایش یافته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ادامه داد: در این هفت رشته پذیرش براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت خواهد گرفت.

احمری‌نژاد یادآور شد: این رشته‌ها شامل یک رشته در مقطع کارشناسی پیوسته با محل تحصیل در مجتمع واحد یادگار امام(ره) شهرری با عنوان «مدیریت فرهنگی و هنری» و پنج رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته با عنوان‌های «حرفه‌ای طراحی و تکنولوژی دوخت»، «مهندسی فناوری کنترل ابزار دقیق»، «سخت‌افزار کامپیوتر»، «مهندسی فناوری برق مترو»، «آموزش زبان انگلیسی» و کارشناسی پیوسته «مدیریت فرهنگی و هنری» و یک رشته با عنوان «مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر» در مقطع کارشناسی ناپیوسته ویژه مجتمع مادران و محل تحصیل در مجتمع ابوالفتوح رازی است.

وی به تنوع رشته‌های مختلف، موقعیت خوب جغرافیایی، دسترسی آسان از نقاط مختلف شهری و امکانات، ظرفیت‌ها و تجهیزات واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اشاره کرد و توضیح داد: از جمله امکاناتی که دانشجویان این دانشگاه در اختیار دارند، می‌توان بیش از 80 آزمایشگاه و کارگاه با محیط مناسب و دستگاه‌های پیشرفته، کتابخانه مجهز با بیش از 175  هزار جلد کتاب، سالن‌های تربیت‌بدنی و سالن بدنسازی مناسب و مجهز، نمازخانه‌ها، آشپزخانه مکانیزه، سالن غذاخوری و رستوران و کلینیک سلامت (با حضور پزشک معتمد) را نام برد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد شهرری عنوان کرد: در این دانشگاه بالغ بر 20 هزار دانشجو  در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در شاخه‌های فنی و مهندسی، هنر و معماری، علم انسانی و علوم پایه  مشغول به تحصیل هستند.

احمری‌نژاد بیان کرد: این دانشگاه با بیش از 100 هزار فارغ‌التحصیل نقش بسزایی در ارتقای اهداف عالی نظام آموزش کشور داشته است و بسیاری از این فارغ‌التحصیلان جذب مؤسسات و سازمان‌های مختلف شده‌اند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهرری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی ره شهرری مدیریت فرهنگی و هنری سخت افزار کامپیوتر واحد یادگار امام خمینی ره دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی پیوسته رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده‌اند.

به گزارش مهر، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی