Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:03:19 GMT

شیوع کرونا در آذربایجان غربی همچنان نزولی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۶۶۷

شیوع کرونا در آذربایجان غربی همچنان نزولی است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی شیوع کرونا از ۲ هفته قبل روند کاهشی در استان داشته است، گفت: این وضعیت امیدوار کننده نتیجه تعامل مردم و مسوولان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش جماران، محمدمهدی شهریاری در جلسه اخیر مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تداوم روند کاهشی شیوع کرونا در استان را منوط به رعایت جدی دستورالعمل‌ها دانست و افزود: اگر شیوه‌نامه‌ها و فاصله گذاری اجتماعی به درستی اجرا نشود، بار دیگر مجبوریم محدودیت های کرونایی را حتی به صورت شدیدتر اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرداد ماه تا به امروز دستور العمل های بهداشتی به میزان ۷۵ درصد در استان آذربایجان غربی رعایت شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اضافه کرد: مراسم این ماه طبق دستورالعمل‌های ابلاغی با همکاری مردم و متولیان امر برگزار می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی به برگزاری کنکور نیز اشاره کرد و از مسوولان خواست تا نسبت به ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری این رویداد مهم اقدام کنند.

شهریاری بیان کرد: از اتحادیه های صنفی انتظار می‌رود طبق ماههای گذشته بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در صنوف نظارت جدی داشته باشند.

ادامه روند کاهشی به ویژه در بستری های آی‌سی‌یو در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این خصوص گفت: روند کاهشی در بستری های مربوط به شیوع بیماری کرونا در استان ادامه دارد و تعداد بستری های آی‌سی‌یو، ۲ رقمی شده است.

دکتر جواد آقازاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز تنها یک مورد فوتی در شهر بوکان گزارش شده که نسبت به فوتی های دورقمی ماه گذشته بسیار خوب است، هرچند حتی فوت یک نفر نیز قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا نیز در هفته های اخیر، همچنان دورقمی بوده که امیدواریم این میزان، همچنان کاهشی باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب این روند نزولی را بخوریم، بیان کرد: بی توجهی به رعایت موارد بهداشتی، می تواند روند را تغییر دهد که باید همه مردم، در این خصوص همچنان حساسیت خود را حفظ کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی تاکید کرد: در صورت افزایش قابل توجه مبتلایان، خیز بعدی شیوع بیماری در استان، بسیار بدتر از خیزهای پیشین خواهد بود که باید همه مسوولان و مردم از آن پیشگیری کنند.

اخبار مرتبط خسارت 120 میلیارد ریالی کرونا به عشایر خراسان شمالی سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا در گیلان 58 مبتلا جدید به کرونا در البرز بستری شدند آمار کارگران مبتلا به کرونا در زنجان به یک هزار و 102 نفر رسید هفت مبتلا به کرونا در استان قم جان خود را از دست دادند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرونا در ایران وضعیت کرونا کرونا آذربایجان غربی کرونا آذربایجان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی کرونا در استان روند کاهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال