Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام مهدی رحمانی معاونت اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد، اظهار داشت: اقدامات خوبی در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه انجام شده و باید فعالیت‌های گذشته را با قوت ادامه داد و سه رویکرد جدید ارتقاء کیفیت، اثر بخشی و شکوفایی را مجموعه شورا ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به رویکرد‌های جدید برای تقویت سرمایه اجتماعی برای ایجاد وحدت، تبدیل پایگاه نماز جمعه به نقد منصفانه، تقویت شایستگی‌های ائمه جمعه، گفت: قرارگاه‌ها در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است که ائمه‌ی جمعه پای نقشه هستند و برنامه‌ی الگوی اعتلای هویت دینی انقلابی شهر‌ها را اجرا می‌کنند.

رحمانی گفت: برای تحقق شبکه و سازماندهی شاهد آرایش مجددی در نمایندگی‌های استانی هستیم.

معاونت اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن تقدیر از حجت‌السلام شریفی تصریح کرد: ایشان با مناعت طبع، تواضع، فروتنی و روحیه تشکیلاتی در طراحی مدل‌ها بسیار کمک کردند، ایشان جزء سرمایه‌های نهاد نماز جمعه هستند، که به لحاظ بازآرایی‌ها در ادامه از حضور نجم‌الهدی بهره‌مند می‌شویم.

رحمانی ادامه داد: ارتباط با ستاد ملی کرونا روزانه است، اولین نهاد و تنها نهادی هستیم که پایبندی کامل را داشتند و کمترین نقش را در شیوع ویروس کرونا داشته‌ایم و بیشترین تعامل را داشته‌ایم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه جمعه صدای مردم نمازجمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه

منبع: تسنیم

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر