Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران، از نظارت دقیق استانداری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای اجرای مراسم عزاداری در ماه محرم خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، درباره نحوه اجرای طرح ترافیک برای مقابله با کرونا در استان تهران، گفت: شهرداری همکاری خوبی در این زمینه داشت و قبل از اینکه در نشستی که برای بررسی این موضوع برگزار شده بود، رای‌گیری شود برای لغو طرح ترافیک در تهران اقدام کرد و با مباحثی که در کمیته امنیتی اجتماعی-انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد، داوطلبانه برای لغو طرح ترافیک وارد عمل شد و این روند تا پایان مردادماه هم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بیان سایر برنامه‌هایی که استانداری تهران برای مقابله با کرونا دارد، تصریح کرد: ما در اعمال محدودیت‌هایی که برای جلوگیری از ایجاد هر گونه تجمع در قالب برگزاری مراسم و همایش‌ها اعلام کردیم به شدت نظارت خود را قوی کرده‌ایم، همچنین استفاده از ماسک را برای کارکنان دولت و افراد گیرنده خدمات الزامی کردیم.

استاندار تهران با اشاره به دیگر برنامه استانداری تهران برای مقابله با کرونا، یادآور شد: استانداری تهران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی دقیقی کرده است، کمااینکه بسیاری از واحدهای صنفی که به این موضوع توجه نمی‌کردند را تعطیل کردیم و بعد از این هم از ابزار قانونی که در اختیار داریم برای برخورد با افرادی که از اجرای پروتکل‌ها سرپیچی کنند، استفاده کرده و در این زمینه جدی هستیم تا بتوانیم کرونا را کنترل کنیم.

محسنی بندپی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت  در رابطه با نحوه اجرای پروتکل‌هایی که برای اجرای مراسم ماه محرم تعیین شده است، تاکید کرد: ما برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی که جهت برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم توصیه شده است نظارت می‌کنیم که حتما اجرای آنها در محیط های باز صورت بگیرد، ضمن اینکه دسته‌روی نخواهیم داشت و مدت اجرای این مراسم نیز کوتاه خواهد بود تا هم مراسم عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) به خوبی اجرا شده و هم سلامت مردم تضمین شود.

انتهای پیام/

R1385/P/S1/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت شد ۲ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۳ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ ۴ بررسی یک لایحه بورسی در دستور کار نمایندگان ۵ عاملی:حذف کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار است ۶ گزارش|دستکاری میراث جنگ در موزه هاشمی/ مذاکره یا مقاومت؛ کدامیک صدام را به قرارداد الجزایر بازگرداند؟ ۷ تجمع دانشجویان تهرانی مقابل سفارت امارات + عکس ۸ جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت مهمترین اخبار سیاسی واکنش قالیباف به توافق امارات با رژیم صهیونیستی:خیانت به آرمان فلسطین است جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت وزیر دفاع خبر داد: رونمایی از موشک کروز جدید در روز صنعت دفاعی/ آمادگی وزارت دفاع برای تجهیز ارتش لبنان ابراهیمی: هراس دشمن از قدرت هژمونی ایران تحریف را به میدان آورده است مهمترین اخبار تسنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم قطع نوبتی برق در کالیفرنیا؛ دومیلیون نفر در تاریکی فرو رفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا استاندار تهران طرح ترافیک برای بررسی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور با ابتکار پلیس کرمانشاه در مدرسه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه با ابراز خرسندی از ایجاد مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه، اظهار کرد: موضوع ترافیک یک موضوع اجتماعی است که اگر فرهنگ آن را رعایت نکنیم با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد.

وی افزود: فرهنگ ترافیک جزو آن دسته از مسائلی است که اگر از همان سنین ابتدایی آموزش‌های لازم در خصوص آن ارائه شود فرد در بزرگسالی می‌آموزد که در هر شرایطی ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به حوزه رانندگی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فوت ۴۸۵ نفر در سوانح رانندگی سال گذشته در جاده‌های درون و برون‌شهری استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در این حوادث بیش از ۵۱۰۰ نفر هم زخمی شدند.

حاجیان اضافه کرد: سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۰ فقره تصادف خسارتی نیز در راه‌های درون و برون شهری کرمانشاه به وقوع پیوست تا جدی‌تر از همیشه به فکر رفع نواقص و کاهش سوانح رانندگی باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم، دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها برای کاهش سوانح رانندگی گفت: ایجاد مدرسه طرح ترافیکی و آموزش دانش آموزان کمک خواهد کرد که در سال‌های آتی شاهد کاهش معنادار تصادفات و در عین حال افزایش فرهنگ ترافیکی در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همراهی اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری برای کمک به پلیس در اجرای مدرسه طرح ترافیک قدردانی کرد و افزود: این اقدام حرکت جدیدی در سطح کشور محسوب می‌شود و نتایج آن باعث جلوگیری از بسیاری آسیب‌ها از جمله کاهش سوانح رانندگی خواهد شد.

کد خبر 751515

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران