Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:15:19 GMT

تعمیرکار یا تعویض کار؟ مسئله این است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۸۰۵

تعمیرکار یا تعویض کار؟ مسئله این است

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تعمیر لوازم خانگی نکاتی مهم را باید در نظر بگیریم، حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از لوازم خانگی شما خراب شده و نیاز به تعمیرکار پیدا کرده اید، بسیاری از شرکت های تعمیر لوازم خانگی ادعا دارند که تعمیرکار لوازم خانگی هستند اما در اینجا میخواهیم به این مورد بپردازیم که با تعمیرکار طرف هستیم یا تعویض کار!

در این دورانی که قیمت لوازم خانگی سرسام آور شده و برای خرید یکی از لوازم خانگی مثل یخچال باید خیلی از ما حقوق بیش از یکسال را پس انداز کنیم تا بتوانیم یک یخچال ساید خریداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس باید برای تعمیر لوازم خانگی و انتخاب تکنسین خوب وسواس خاصی بخرج دهید، قطعه های اورجینال لوازم خانگی نیز با رشد قیمت بسیاری مواجه شده است و مطمئناً تعمیر این قطعات هزینه های ما را بسیار پایین تر می آورد نسبت به تعویض قطعه که متاسفانه بسیاری از تکنسین ها که خود را تعمیرکار معرفی میکنند توانایی تعمیر این قطعات را ندارند و تعویض قطعه را در دستور کار قرار می دهند.

و اینکار هزینه های زندگی شما را بسیار زیاد می کند، پس برای اینکه در هزینه هایتان صرفه جویی کنید حتماً از یک متخصص خبره برای تعمیر لوازم خانگی خود بهره ببرید تا اول به فکر تعمیر قطعه باشد و سپس در صورتیکه به هیچ وجه آن قطعه قابل تعمیر نبود دست به تعویض آن بزند و ما برای تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار را به شما معرفی می کنیم.

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید یا فریزر دارید:

روشن نشدن یخچال ساید یا یخچال فریزر

منجمد نشدن مواد غذایی داخل فریزر

لاستیک یخچال دچار پارگی یا خرابی و یا تاریخ آن گذشته شده باشد

در صورتیکه صدای یخچال زیاد شده باشد

از کار افتادن موتور یخچال

کار نکردن و روشن نشدن فن

در صورتیکه یخچال برفک زیاد می زند

 اگر موتور یخچال بسیار زیاد داغ می شود

کار کردن یکسره یخچال و اتومات نکردن آن

زمانیکه نیاز به شارژ گاز داشته باشد

در صورتیکه گاز یخچال نشتی داشته باشد

مشکلات لوله کشی برای ورودی آب ساید یا یخ ساز

مشکل در یخ سازی و عدم کارکرد یخ ساز یخچال ساید بای ساید

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید:

در صورتیکه آبگیری ماشین لباسشویی به اتمام رسیده و مرحله بعدی اجرا نمی شود

در صورتیکه شیر ورودی جهت آبگیری خراب شده باشد

مشکلاتی مثل خراب شدن میکروسوئیچ، سیم های رابط تایمر، هیدرواستات، شیر

باز ماندن در ماشین لباسشویی

شکسته شدن در ماشین لباسشویی

صدای غیر عادی و بیش از حد ماشین لباسشویی

خراب شدن ال سی دی و تایمر ماشین لباسشویی

مشکل در جا پودری دستگاه

زمانیکه آب کثیف داخل ماشین لباسشویی به دلیل مسدود شدن یا دلایل دیگر تخلیه نمی شود

حرکت کردن ماشین لباسشویی در زمان کار که حتماً باید تعمیر شود

عدم تراز بودن ماشین لباسشویی که خسارت هایی را به ماشین لباسشویی وارد خواهد کرد و همچنین صدا و لرزش زیادی را نیز بوجود می آورد

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارید:

عدم حل کردن قرص ماشین ظرفشویی

ظرف ها را تمیز نشوید و به خوبی آب پاچی نکند

آب پاش ها به خوبی کار نکنند

دستگاه دچار جرم شده باشد و نیاز به جرم گیری داشته باشد

دستگاه نیاز به فیلتر پشتی داشته باشد برای جلوگیری از رسوب ماشین ظرفشویی

آب کف ماشین ظرفشویی بماند و به خوبی تخلیه نشود

شیر برقی و اتوماتیک بخوبی کار نکند و آبگیری انجام نشود

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر مایکروفر دارید:

سوختن لامپ داخلی مایکروفر

خراب شدن میکروسوئیچ درب مایکروفر

سینی داخل شکسته شود که نیاز به خرید مجدد دارد

اختلال در برد مایکروفر

عدم کارکرد درست تایمر

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر پکیج دارید:

گرم نکردن شوفاژها

گرم نکردن آب مصرفی

جرم گرفتن پکیج و تعویض فیلتر جرم گیری

زمانیکه اختلالی در برد پکیج بوجود آمده باشد

کار نکردن کلیدهای کنترل پکیج

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر کولرگازی دارید:

زمانیکه نیاز به شارژ گاز داشته باشد و باید شارژ گاز کولر گازی انجام دهید

خوب خنک نکردن یا خوب گرم نکردن محیط

سرویس کولر گازی در هر سال

نشتی گاز کولر گازی که حتماً باید در اسرع وقت انجام شود

خراب شدن برد کولرگازی

عدم اتصال کولر گازی با کنترل کولر

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر اجاق گاز دارید:

عدم کارکرد فندک گاز

از کار افتادن ترموکوبل

جرم گرفتن دستگاه و نیاز به جرم گیری

مشکل در سیم کشی برق

درست کار نکردن تنظیم کننده شعله ها

اگر این موارد پیش آمد نیاز به تعمیر هود دارید:

از کار افتادن فن هود

سوختن چراغ هود

سرویس و جرم گیری هود

عدم کارکرد برد دستگاه

عدم کارکرد کلیدهای هود

نتیجه گیری در مورد تعمیر لوازم خانگی

این ها تنها مواردی از تعمیر لوازم خانگی می باشد و بسیاری دیگر از مشکلات ممکن است برای لوازم خانگی شما پیش بیاید که نیاز به تعمیرکار داشته باشید، حتماً توجه داشته باشید اگر تعمیرکار گفت به هیچ وجه این قطعه تعمیر نخواهد شد و باید تعویض شود از ارجینال بودن قطعه ای که به شما معرفی میکنند اطمینان بدست بیاورید.

زیرا اگر قطعه بکار رفته در لوازم خانگی شما یک قطعه فیک باشد خیلی زود به مشکل خورده و ممکن است حتی خسارت شدید تری به لوازم خانگی شما وارد کند، که حتی پیش آمده خسارت ها به حدی زیاد بوده که تعمیر لوازم خانگی با خرید آن لوازم خانگی از لحاظ قیمت آنچنان تفاوتی نداشته است.

پس در این مطلب شما عزیزان متوجه شدید که تعمیر لوازم خانگی از چه اهمیتی برخوردار است و تعمیرات خود را به افراد کاردان بسپارید که با تجربه باشد و نسبت به تعمیر لوازم خانگی قدم بردارد نه تعویض قطعه که هزینه شما کمتر شود و ما در اینجا برای تعمیر انواع لوازم خانگی مثل تعمیر یخچال ساید بای ساید و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر پکیج و تعمیر جاروبرقی و تعمیر کولر گازی دکتر آچار را به شما عزیزان معرفی میکنیم زیرا با سال ها تجربه و تکنسین های حرفه ای می تواند با کیفیت بالایی تعمیر لوازم خانگی شما را با کیفیت بالا انجام دهد.

منبع

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار تعمیر لوازم خانگی لوازم خانگی شما ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی تعمیر ماشین یخچال ساید برای تعمیر عدم کارکرد کولر گازی خراب شدن جرم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر

جعفر بابائیان در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۲۵کیلومتراز حریم راه‌های شهرستان کوثر تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده گفت: در این مدت راهداران ۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر را خط کشی کرده اند.

او با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر با استفاده از ۱۵ تن آسفالت لکه گیری شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران پل دالی ۳ متری با باکس‌های بتنی در طرفین جاده را تعریض کرده و ۲ دستگاه از رمپ‌های ورودی و خروجی پشت دیوار حایل پل را خاکریزی و اجرا کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در این مدت پاکسازی ۱۲۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه را در محور‌های مواصلاتی را یادآور شد و اظهار کرد: راهداران به طور مستمر از سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه تونل در ۷ نقطه نگهداری کرده اند.

بابائیان از لق گیری سنگ‌های سست از ترانشه‌ها در محور‌های اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار ۳۰ نفر ساعت در یک ماهه خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده عملیات خاکبرداری، تعریض و افزایش ظرفیت پارکینگ روبروی پاسگاه پلیس راه اردبیل- سرچم با حجم ۳۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی اجرا شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۱۶۰۰ نفر- روز گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۸ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۳ مورد از تابلو‌های غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی جمع آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در این مدت پاکسازی ۳۱ متر مکعب شانه و حریم محور‌های مواصلاتی از زباله‌های ریخته شده، تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو‌ها به تعداد ۳ دهانه به حجم ۱۵متر مکعب، تعمیر، بازسازی و نصب ۲۷۰ عدد تابلو و علائم، شست‌وشوی ۵۰۰ عدد علائم راهداری، تعمیر، بازسازی و نصب ۲۰ شاخه گاردریل در محور‌های مواصلاتی و نصب و تعمیر ۱۵ عدد چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

بابائیان به نصب و تعمیر ۳۶ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در بزرگراه شهرستان کوثر اشاره کرد و ادامه داد: راهداران ۳۲ عدد از چراغ‌های چشمک زن و چراغ‌های پلیسی را تعمیر و نگهداری و توسعه داده اند.

او با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی خود را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۱۵کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۱۱۵کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه