Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:04:17 GMT

انتقاد نمایندگان از توسعه اختیارات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۸۱۸

انتقاد نمایندگان از توسعه اختیارات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا

‍‍‍‍‍‍

سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توسعه اختیارات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و آن‌چه ورود آنان به حوزه تقنینی خواندند، انتقاد کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  محمدرضا صباغیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19مردادماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از موضع رئیس مجلس در دفاع از جایگاه مجلس در شورای عالی اقتصادی سران قوا اظهار کرد: به نظر می رسد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به شورای عالی هماهنگی دولت تبدیل شده است نه هماهنگی سران سه قوه که باید این روند اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس سازو کار افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس را تعیین کردفرهنگی: ابهامات طرح عرضه نفت در بورس در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد

همچنین کمال علیپور خنکداری با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس اظهار امیدواری کرد که مجلس به جایگاه واقعی خود بازگردد و تنها مرجع تقنینی و قانون گذاری در کشور، مجلس باشد.

در ادامه نیز سید غنی نظری در جلسه علنی امروز مجلس تاکید کرد که توسعه اختیارات شورای عالی سران قوا و ورود آنان به تمام مسائل به حاشیه بردن مجلس است. ورود شورای عالی سران قوا به تمام مسائل و حوزه تقنینی، مجلس را از رأس کار خارج می کند.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس بیشتر بخوانید... مجلس سازو کار افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس را تعیین کرد فرهنگی: ابهامات طرح عرضه نفت در بورس در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجلس سازو کار افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس را تعیین کرد فرهنگی: ابهامات طرح عرضه نفت در بورس در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت شد ۲ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۳ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ ۴ بررسی یک لایحه بورسی در دستور کار نمایندگان ۵ عاملی:حذف کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار است ۶ گزارش|دستکاری میراث جنگ در موزه هاشمی/ مذاکره یا مقاومت؛ کدامیک صدام را به قرارداد الجزایر بازگرداند؟ ۷ تجمع دانشجویان تهرانی مقابل سفارت امارات + عکس ۸ جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت مهمترین اخبار سیاسی واکنش قالیباف به توافق امارات با رژیم صهیونیستی:خیانت به آرمان فلسطین است جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت وزیر دفاع خبر داد: رونمایی از موشک کروز جدید در روز صنعت دفاعی/ آمادگی وزارت دفاع برای تجهیز ارتش لبنان ابراهیمی: هراس دشمن از قدرت هژمونی ایران تحریف را به میدان آورده است مهمترین اخبار تسنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم قطع نوبتی برق در کالیفرنیا؛ دومیلیون نفر در تاریکی فرو رفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس جلسه غیرعلنی مجلس اقتصادی سران قوا شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، متن بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی   گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود. معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند. حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد. روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسوز تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد