Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به خبر توافق دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس گفت: در این خصوص با دانیال صحبت کردم و عنوان کرد با هیچ تیمی صحبت نکرده است. - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره انتشار برخی اخبار در خصوص مذاکره و توافق دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: در این خصوص با دانیال صحبت کردم و عنوان کرد با هیچ تیمی صحبت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پیشنهاداتی دارد اما منتظر هستیم بازی‌ها تمام شود تا با او درباره فصل آینده صحبت کنیم و تلاش‌مان این است که این بازیکن را حفظ کنیم، چون بازیکن باکیفیتی است که باشگاه ذوب‌آهن خودش به او نیاز دارد.

وی با بیان اینکه اسماعیلی‌فر یک نیم‌فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، افزود: کاری به قرارداد او نداریم و قصد داریم این بازیکن خوب را حفظ کنیم. چند بازیکن باکیفیت در تیم داریم که یکی از آنها هم اسماعیلی‌فر است.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه این باشگاه مذاکره با بازیکنان مدنظر خود را چه زمانی آغاز می‌کند، گفت: بسیاری از بازیکنان تیم هنوز با ما قرارداد دارند و مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده را نیز کم‌کم آغاز خواهیم کرد اما از نظر اخلاقی فعلاً به سراغ بازیکنان سایر تیم‌ها نخواهیم رفت و پس از پایان لیگ به سراغ گزینه‌های مدنظر سرمربی تیم می‌رویم.

اصفهان| یک کرونایی دیگر در اردوی سبزپوشان/ اسماعیلی‌فر به تمرینات بازگشتاسماعیلی‌فر بعد از دوران قرنطینه به تمرینات برمی‌گرددمشکل اسماعیلی‌فر برای پیوستن به پرسپولیس

وی درباره تساوی شب گذشته ذوب‌آهن برابر نساجی مازندران بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و حتی می‌توانستیم این بازی را ببریم و دیدید که در دقایق پایانی دو فرصت گلزنی استثنایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود یک امتیاز بسیار ارزشمند کسب کردیم و ان‌شاءالله بقای ذوب‌آهن در لیگ قطعی است.

جمشیدی درباره گلایه لوکا بوناچیچ از داوری و اینکه گفته بود اگر کرونا او را نکشد داوری او را می‌کشد، گفت: هنوز با لوکا در این خصوص صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم منظور او چه بوده و باید از خودش بپرسید. بوناچیچ در کنفرانس بعد از بازی زیاد درباره مسائل فنی حرف نزده و در یک جمله این موضوع را بیان کرده و شاید منظور او درباره مسابقات قبلی بوده است. شاید ایشان صحنه‌ای را دیده که ما از آن غافل بوده‌ایم اما در مجموع داوری دیدار با نساجی خوب بود.

وی درباره دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته پایانی لیگ برتر اضافه کرد: در مدت اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم از دو بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان که حق تیم تضییع شد نیز امتیازات لازم را کسب کرده و بقای تیم را تضمین کنیم که به دلیل مسائل داوری این اتفاق رخ نداد. در برابر پرسپولیس و نساجی نیز بازی جوانمردانه و در عین حال فنی انجام دادیم که کیفیت بسیار بالایی داشت.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: بنابراین هیچ نگرانی بابت دیدار با گل‌گهر سیرجان نداریم و ان‌شاءالله در ورزشگاه فولادشهر این تیم را شکست می‌دهیم و بقای تیم در لیگ قطعی است.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... اصفهان| تساوی ذوب‌آهن برابر نساجی؛ تضمین بقا بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! اصفهان| ذوب‌آهن و نساجی؛ مصاف سرسخت‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| تساوی ذوب‌آهن برابر نساجی؛ تضمین بقا بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! اصفهان| ذوب‌آهن و نساجی؛ مصاف سرسخت‌ها پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۴ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۵ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۶ برمودای مشکلات پیش‌روی گلخانه‌داران/ هزینه احداث گلخانه سه برابر شد ۷ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۸ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند مهمترین اخبار استانها ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم دردهای ناگفته آزادگان کاشانی از دوران اسارت / رزمندگانی که هنوز جای تازیانه‌های رژیم بعث روی بدنشان ناگفته‌ها دارد + فیلم احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ مهمترین اخبار تسنیم مأموریت "قالیباف" به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم قطع نوبتی برق در کالیفرنیا؛ دومیلیون نفر در تاریکی فرو رفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست باشگاه ذوب آهن اسماعیلی فر اگر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم