Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد نصیری، سخنگوی هلال احمر امروز در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت ارائه خدمات به حادثه دیدگان انفجار در بیروت، گفت: تاکنون ۲۵۰۰ نفر به بیمارستان صحرایی هلال احمر در بیروت مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد:۱۸ نفر متخصص و فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب،ارتوپد،اعصاب ،عنومی و پرستاری حضور دارند و تیم هلال احمر ۳۸نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هلال احمر از ارسال ۱۵۹ محموله بین المللی در حوزه کرونا از ۲۰مبدا به کشور خبر داد و افزود: ۱۴۰۰خانه هلال در کشور وجود دارد که در هفته دولت هزار خانه هلال افتتاح خواهد شد.

نصیری با اشاره به اجرای کمپین نذر سلامت در ایام محرم و مشارکت جوانان هلال احمر در مراسم عزاداری ماه محرم،گفت: این کمپین از امروز و با مشارکت برنامه عصر جدید برای مشارکت مردمی در جهت تامین ماسک اجرا یی می شود و هدف از اجرای آن دو موضوع، تأمین ماسک برای مناطق محروم برای افزایش ایمنی و همچنین افزایش ایمنی در مراسم عزاداری ماه محرم است.

سخنگوی هلال احمر با اشاره به اینکه با کاهش ۵۳درصدی در مأموریت امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده ایم، بیان داشت: کم بودن مسافرت‌ها و رعایت مردم از دلائل این کاهش ماموریت‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: مازندران با ۲۷۷عملیات امدادی ،اصفهان با ۱۷۵و گلستان با ۱۶۱ عملیات ،بیشترین عملیات امدادی را داشته اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر از تدارک ۲میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا توسط سازمان تدارک پزشکی هلال احمر خبر داد و گفت: این واکسن از نیمه دوم شهریور در کشور توزیع می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد خط انتقال کمک های بشر دوستانه به هلال احمر ایران،تصریح کرد:بر اساس پیگیری بیش از یکساله هلال احمر نزدیک به ۵۰۰هزار دلار کمک فدراسیون جهانی صلیب سرخ بعد از گذشت ۳سال عملی شد که از این میزان ۱۵۰هزار دلار مربوط به ۳سال قبل و مناطق کرمانشاه است،۱۰۰هزار دلار برای سیل سیستان و بلوچستان و ۳۰۰هزار دلار مربوط به کروناست.

نصیری گفت:به ازای هر خانواده در کرمانشاه که منازلشان در زلزله دچار آسیب شده و نیمه کاره است معادل ریالی ۱۰۰دلار و به خانواده هایی که منازلشان در سیل سیستان و بلوچستان آسیب دیده اند نیز همین میزان اختصاص پیدا کرده است.

وی از آمادگی هلال احمر برای تهیه و توزیع واکسن کرونا در صورتی که تولید شده و به تایید وزارت بهداشت برسد خبر داد و گفت:تقریبا در تمام پادگان‌ها ی آموزشی سربازان دوره آموزش های لازم برگزار می شود.


نصیری با بیان اینکه هنوز نزدیک به ۹۰۰هزار دلار در خصوص کمک بین المللی به موضوع کرونا به هلال احمر عملیاتی نشده است گفت:هر روز دو هزار نفر در دوره آموزشی آنلاین هلال احمر شرکت دارند و گواهینامه مربوط را دریافت می کنند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به جزئیات کمک های امدادی در یکماه گذشته ،گفت:به ۷۴۶۷نفر امداد رسانی شده در قالب ۲۱۶۲ ماموریت امدادی در یک ماه اخیر اجرا شده است.همچنین ۳۱۶ مصدوم نجات پیدا کردند و ۷۱عملیات در محیط های آبی انجام شد.

نصیری گفت: سال گذشته ۱۷۰میلیارد تومان برای ۱۷هزار نفر مبلغ ۱۰میلبون تومان کمک بلاعوض به مناطق زلزله زده اختصاص دادیم .

وی از ایجاد کار ویژه ای برای سامان دهی منطقه هرندی در جنوب تهران خبر داد و افزود: با مشارکت خانه هلال و مردم این منطقه برنامه توسعه منطقه در دست اجراست تا در یک دوره ۱۰ساله شکل این منطقه عوض شود.

نصیری اضافه کرد: این منطقه ۲۳هزار نفر جمعیت دارد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه خدمات این جمعیت فارغ از رنگ و نژاد است، گفت: خدمات لازم به اتباع افغانستانی ارائه شده و در خصوص کرونا نیز در مناطقی که این اتباع بوده اند اقلام حفاظتی مانند دیگر افراد توزیع شده است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی جمعیت هلال احمر واکسن آنفلوآنزا توزیع ۲میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا محمد نصیری خدمات به حادثه دیدگان انفجار در بیروت مراجعه ۲۵۰۰ نفر به بیمارستان صحرایی هلال احمر در بیروت سازمان تدارک پزشکی هلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی جمعیت هلال احمر واکسن آنفلوآنزا محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان