Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:52:20 GMT

سروش رفیعی بازیکن هفته / ترین‌ها بین سه تیم تقسیم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۲۰۱۷

سروش رفیعی بازیکن هفته / ترین‌ها بین سه تیم تقسیم شد

در هفته‌ای که سپاهان، تراکتور و گل گهر عملکرد خوبی برابر رقبای خود داشتند، ترین‌های هفته بین این سه تیم تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست نهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۸ دیدار همزمان برگزار شد که طی آن تیم‌های سپاهان و تراکتور با برتری برابر حریفان خود وضعیت بهتری در کورس کسب سهمیه آسیایی پیدا کردند و در انتهای جدول نیز همه تیم‌ها جز ماشین سازی مساوی کردند تا چندان تغییری در پایین جدول ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و نهم:

بازی هفته: گل گهر سیرجان ۳- پرسپولیس ۳

یک دیدار پر گل که در آن قهرمان زود هنگام خیلی زود ۱۰ نفره شد و در ادامه با دریافت دو گل تقریباً تا مرز شکست پیش رفت اما تیم ۱۰ نفره یحیی گل محمدی به بازی برگشت و با زدن ۳ گل این بار تا مرز پیروزی پیش رفت هرچند این هم پایان کار نبود و گل ثانیه‌های پایانی گل گهر، حکم به تساوی ۶ گله بازی داد.

تیم هفته: سپاهان

سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته بین دو تیمی که آخرین شانس کسب سهمیه را داشتند پیروز شد تا برای کسب سهمیه آسیایی تنها ۳ امتیاز بازی پایانی برابر پیکان را نیاز داشته باشد. سپاهان تیمی را برد که هفته گذشته در مشهد خیلی استقلال را اذیت کرده بود و این تیم متوقف کرده بود.

سرمربی هفته: میگوئل تکسیرا (سپاهان)

هنوز برای قضاوت در مورد نحوه عملکرد سرمربی جدید سپاهان زود است اما در تک دیداری که سپاهان زیر نظر این سرمربی انجام داد، نتیجه خوبی گرفت و عملکرد تیم در نیمه دوم مطلوب بود. سپاهان با تکسیرا اگر بازی بعد برابر پیکان را نیز ببرد به دومین هدف خود در این فصل یعنی کسب سهمیه آسیایی می‌رسند.

دروازه‌بان هفته: پیام نیازمند (سپاهان)

پیام نیازمند پس از ۳ بازی دوباره به روند بسته نگه داشتن دروازه‌اش بازگشت. او که در صدر جدول کلین شیت لیگ برتر قرار دارد در بازی با شهر خودرو با چند مهار خوب مانع گل خوردن تیمش شد تا سپاهان بدون گل خورده حساس‌ترین بازی هفته را ببرد.

مدافع هفته: علیرضا ابراهیمی (گل گهر)

علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر هرچند تیمش دو گل از پرسپولیس دریافت کرد اما با زدن دو گل نقش بسزایی در تک امتیاز کسب شده گل گهر در این بازی داشت. او گل اول و گل سوم تیمش را در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رساند تا بهترین بازیکن زمین باشد.

هافبک هفته: سروش رفیعی (سپاهان)

سروش رفیعی، هافبک سپاهان در بازی با شهر خودرو، تیم سابقش خوش درخشید. روی کرنر ارسالی او بود که سپاهان طلسم دروازه شهر خودرو را شکست و در ادامه حرکت انفرادی زیبای رفیعی، گل دوم را هم برای سپاهان به ارمغان آورد. طبیعی است که این آمار از بازیکنی در کلیدی‌ترین بازی هفته او را بهترین بازیکن هفته کند.

مهاجم هفته: محمدرضا آزادی (تراکتور)

تراکتور در دربی تبریز با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین سازی گذشت. بهترین بازیکن تراکتور در این دیدار اما کسی نبود جز مهاجم جوان این تیم، محمدرضا آزادی که با یک گل و یک پاس گل بیشترین نقش را در برتری کلیدی تیمش ایفا کرد. این برد باعث شد تراکتور با خیال راحت جایگاه سوم جدول را تصاحب کند تا هفته آخر کار راحت‌تری برای حفظ جایگاه آسیایی خود داشته باشد.

گل هفته: سروش رفیعی (سپاهان)

گل دوم سپاهان که روی حرکت بدن سروش رفیعی و فریب دادن مدافع مستقیم و در نهایت ضربه غیر قابل مهار او به ثمر رسید بهترین گل هفته بیست و نهم بود.

کد خبر 439131

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال سروش رفیعی علیرضا ابراهیمی تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال گل گهرسیرجان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سروش رفیعی ترین بازی کسب سهمیه بازی هفته گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان