Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 تندیس حافظ بهترین بازیگر زن سینما به «الناز شاکردوست» برای بازی در فیلم « شبی که ماه کامل شد »  و «ژاله صامتی» برای بازی در فیلم «درخونگاه» اهدا شد.

اخبار چهره ها - ژاله صامتی  پس از دریافت این تندیس گفت: جای کسانیکه نیستند خالی است. به برگزارکنندگان خسته نباشید می گویم. روح علی معلم شاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم برای فیلم و نقشی که خیلی آنرا دوست دارم جایزه گرفتم.

الناز شاکردوست  نیز پس از دریافت تندیس خود به عنوان بهترین بازیگر زن، گفت: ممنون هستم از اینکه من را لایق جایزه دانستید. این جایزه برای من بسیار با ارزش است زیرا بنیانگذارش زنده یاد علی معلم است. چقدر خوب است که چراغ این جشن را آذر معماریان روشن نگه داشته است. ممنونم آذر معماریان. زن جنگجو. قدر لحظه های باهم بودن را بیشتر بدانیم . اگر الان اینجا هستم حاصل زحمات یک گروه بوده و مخصوصا اینکه در راس این گروه شیرزنی مثل نرگس آبیار بوده است. خوشحالم بازیگر فیلم ایشان بوده ام.

این نامزدها از میان فیلمهایی انتخاب شده اند که از بعد از نوروز ۹۸ تا نوروز ۹۹ در سینماها اکران شده یا تا ۱۵ اردیبهشت اکران آنلاین شده‌اند.

نامزدهای بهترین بازیگر زن

1. مهناز افشار (قسم)

2. پریناز ایزدیار (سرخپوست)

3. پانته‌آ پناهی‌ها (درخونگاه)

4. ندا جبرائیلی (کارت پرواز)

5. نگار جواهریان (طلا)

6. سحر دولتشاهی (امیر)

7. الناز شاکردوست (شبی که ماه کامل شد)

8. ژیلا شاهی (قصر شیرین)

9. ژاله صامتی (درخونگاه)

10. فرشته صدرعرفایی (شبی که ماه کامل شد)

11. بهنوش طباطبایی (ماجرای نیمروز ۲: رد خون)

12. الهام کردا (به دنیا آمدن)

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبی که ماه کامل شد ژاله صامتی الناز شاکردوست الناز شاکردوست ژاله صامتی جشن حافظ 99 الناز شاکردوست ژاله صامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهابی، ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح زندگی با آیه‌ها با هدف ترویج زندگی با قرآن در ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده، افزود: با پایان مرحله اول این پویش و ارزیابی نهایی، باید تصدیق کرد که این طرح مورد استقبال کرمانی‌ها قرار گرفت.

وی، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان که آزمون به صورت روزانه برگزار می‌شد، روزانه به طور میانگین بین ۵ تا ۶ هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کردند که جمعاً در این طرح ۲۰۵ هزار پیامک از ۶۲ هزار شماره دریافت شد.

وی، تصریح کرد: یکی از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها، حفظ آیه‌های منتخب قرآن توسط شرکت کنندگان بود، که قریب به ۱۵ هزار نفر موفق شدند ۳۰ آیه منتخب را حفظ نمایند.

حجت‌الاسلام شهابی، گفت: این پویش، طرحی سه ساله بوده و هدف بلند مدت آن این است که مخاطبین، ۱۵۰ تا ۲۰۰ آیه قرآنی که در فرآیندی پژوهشی توسط نخبگان انتخاب شده را مورد تدبر قرار داده و حفظ کنند و در نهایت این آیات به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شده و مردم با آن زندگی کنند.

وی، افزود: مراسم اختتامیه و قرعه کشی مرحله اول زندگی با آیه‌ها در روزهای آتی و با اطلاع‌رسانی از کانال ایتای طرح زندگی با آیه‌های کرمان برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر این مرحله در همان مراسم اهدا می‌گردد.

کد خبر 6097424

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • استوری عجیب هادی چوپان؛ سعدی و حافظ فقط؟ نه من هم هستم! + عکس
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • تفال به حافظ جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است..