Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:14:12 GMT

بازگشت عاشقانه آزادگان نهاوندی به آغوش میهن

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۲۵۱۳

بازگشت عاشقانه آزادگان نهاوندی به آغوش میهن

بازگشت آزادگان سرافراز نهاوندی به آغوش میهن اسلامی ازجمله روزهای خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی این شهرستان در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان نهاوند در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حوادث تلخ و شیرین و روزهای به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی بوده است که مرور این روزهای خاطره‌انگیز خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ مرداد سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یکی از روزهایی است که در ذهن مردم نهاوند باقی‌مانده است و استقبال فراموش‌نشدنی هزاران نفر از مردم از فرزندان غیور این سرزمین همواره در یاد مردم نقش بسته است.

در این روز خانواده‌هایی که سال‌ها چشم‌انتظار فرزندانشان بودند سرانجام به آرزویشان رسیدند و فرزندان سرافراز ایران اسلامی به آغوش وطن بازگشتند.

خیابان‌های شهر و روستاهای نهاوند در آن روزها غرق شادی و سرور بود و شاهد لحظه‌های ناب دیدار و وصال آزادگان با عزیزانشان بود.

شهرستان قهرمان نهاوند در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۸۵۰ شهید سرافراز را تقدیم کرده است و در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ نفر از آزادگان سرافراز نهاوندی به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان