Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سردار مطهری با بیان اینکه سردار سلیمانی در بازگشت همه آزادگان استان کرمان به استقبال آنها می‌رفت گفت: دیدن چهره سردار باعث شد سختی ایام اسارت را فراموش کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، 26 مرداد ماه سال 1369 یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است و رزمندگانی که سال‌ها مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور در جبهه‌های حق علیه باطل دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند در گرماگرم تابستان با سربلندی به وطن بازگشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی سال از آن روزهای پرتلاطم سال 1369 می‌گذرد با این وجود هنوز مردم ما آن روزهای سرشار از اشک و لبخند را فراموش نکردند روزهایی که نخستین گروه آزادگان سرافراز پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

«سرمایه‌های انقلاب» در سالروز بازگشت آزادگان منتشر شدروحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالددردهای ناگفته آزادگان کاشانی از دوران اسارت / رزمندگانی که هنوز جای تازیانه‌های رژیم بعث روی بدنشان ناگفته‌ها دارد + فیلم

سردار محمد مطهری از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس که امروز فرماندهی لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به عهده دارد در ارتباط با ایام اسارت خود در زندان‌های حزب بعث عراق اظهار داشت: آزدگان در بند رژیم بعث عراق با صلابت روحیه و شجاعت دوران سخت اسارت را سپری می‌کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در ارودگاه‌های حرب بعث عراق مقاومت اسطوره‌ای داشتند یادآور شد: این مقاومت اعضای ارتش حذب بعث عراق را متعجب می‌کرد و باور نمی‌کردند که اسرای ایرانی در بند آنها چگونه و با انگیزه‌ای از ارزش‌های دینی و نظام سیاسی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان ادامه داد: رزمندگان ما در دوران اسارت با انگیزه مضاعفی از اسلام، انقلاب و نظام دفاع می‌کردند و هر کدام از این اسرا خودشان مانند یک سفیر جمهوری اسلامی عمل می‌کرد.

وی با یادآوری اینکه اعمال و رفتار رزمندگان ما در زمان اسارت بر روی نگهبان نیز اثر گذاشته و آنها متوجه حقانیت نظام جمهوری اسلامی کرده بود افزود: سختی دوران اسارات نه تنها باعث نشد روحیه انقلابی بچه‌ها تضعیف شود که این روحیه در آنها تقویت هم شده بود.

سردار مطهری بیان کرد: دوران سخت اسارت از رزمندگان ما انسان‌هایی دلیر، مقاوم، نستوه، استوار، دلاور و با صلابت ساخته بود که با روحیه انقلابی مضاعف به کشور بازگشتند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در بازگشت همه آزادگان استان کرمان به استقبال آنها می‌رفت گفت: روزی که به کرمان آمدیم چهره دوست‌داشتنی این فرمانده را در بدو ورود به استان زیارت کردیم.

این آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خاطره دیدار با سردار سلیمانی در بازگشت به میهن در ذهن همه آزادگان کرمانی مانده است افزود: این دیدار شیرین سختی دوران اسارت را از تک تک بچه‌ها دور کرد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی استان کرمان بیشتر بخوانید... پیام ظریف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن انتشار «هم پای درد» و «طلایه دار آزاد» در سی امین سالگرد ورود آزادگان به کشور+فیلم رونمایی از قطعه «آواز آزادگی» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیام ظریف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن انتشار «هم پای درد» و «طلایه دار آزاد» در سی امین سالگرد ورود آزادگان به کشور+فیلم رونمایی از قطعه «آواز آزادگی» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۴ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۵ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۶ برمودای مشکلات پیش‌روی گلخانه‌داران/ هزینه احداث گلخانه سه برابر شد ۷ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند ۸ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! مهمترین اخبار استانها ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم واکنش رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به ‌تهمت‌ها علیه قالیباف / ‌افترازنندگان باید ‌محاکمه شوند روایت رئیس بیمارستان کوثر کرج از جانفشانی پرستاری که دوبار کرونا گرفت دردهای ناگفته آزادگان کاشانی از دوران اسارت / رزمندگانی که هنوز جای تازیانه‌های رژیم بعث روی بدنشان ناگفته‌ها دارد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم قطع نوبتی برق در کالیفرنیا؛ دومیلیون نفر در تاریکی فرو رفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی استان کرمان سردار قاسم سلیمانی استان کرمان مناسبت سالروز بازگشت آزادگان قاسم سلیمانی رژیم بعث رزمندگان ما دوران اسارت همه آزادگان استان کرمان دفاع مقدس بعث عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود

سردار حاج حمزه فلاح با اشاره به برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار شهیدجواد دوربین افزود: این شهید بزرگوار از نسل شهدای جوان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های بسیاری همچون کربلای ۵ و فتح خرمشهر و جبهه‌های کردستان حضور مؤثر داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس ستادبزرگداشت سردارشهیدمدافع حرم جواددوربین گفت شهیددوربین در دوران بازنشستگی به پختگی و تجربه بسیار بالایی دست یافته بود و با مطالعه و بررسی جغرافیای منطقه وارد سوریه شد و از دست نوشته‌های روزانه ایشان کاملا مشخص است که حضورش عمیق و با لحاظ جمیع جهات به دنبال اثرگذاری بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:هرساله مراسم شهید جواددوربین محفلی است که دوستان انقلاب از سراسر استان گیلان در صحن مزارشهدای انزلی گردهم می‌آیند و در ابتدای بهار با یکدیگر دیدار میکنند و اقشار گوناگون جامعه باسلایق مختلف، خصوصا جوانان در آن حضور می‌یابند و این هم از برکات وجودی و جاذبه شهید است.

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید جواد دوربین روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار خواهد شد. شهیدجواددوربین ساعت ۸:۱۵ صبح بارانی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در منطقه الحمره و در جریان عملیات خونین خانطومان به دست دژخیمان داعش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود