Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@23:31:49 GMT

خبر‌های خوب در راهند!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۲۹۵۶

خبر‌های خوب در راهند!

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پایان مرداد ماه سال جاری، آخرین فرصت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در قرعه کشی حساب‌های پس انداز ریالی و ارزی است.

برای این دوره از قرعه کشی ۷۹۳ هزار و ۱۹۶ فقره جایزه با ارزش بیش از یک هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال به برندگان تخصیص یافته است.

۹۹ فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۲۹۹ فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۳۹۹ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بخشی از جوایز این دوره از قرعه کشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دریافت تسهیلات ویژه کرونا در ۵ دقیقه با اپلیکیشن ایوا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی اخبار بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه صرف ساماندهی و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر کرد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری گرگان به منظور نگهداری سگ‌های بلاصاحب بعد از جمع‌آوری اقدام به ساخت پناهگاه می‌کند، اظهار کرد: این پناهگاه در مساحت یک هزار مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ قلاده سگ در حال فعالیت است.

وی جمع‌آوری، عقیم‌سازی، واکسیناسیون، نگهداری، غذادهی و مدیریت را از جمله اقدامات انجام شده در این پناهگاه برشمرد و تصریح کرد:  این ظرفیت پناهگاه ساخته شده برای شهر گرگان کافی است اما متأسفانه شاهد رهاسازی سگ‌های بلاصاحب از شهرها و روستاهای اطراف در شهر گرگان هستیم که این امر مشکلاتی را در تأمین فضا ایجاد می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان با بیان این مطلب که به ازای هر قلاده سگ ۳۵ میلیون ریال هزینه می‌شود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به منظور جمع‌آوری، واکسیناسیون، تغذیه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب و مدیریت مجموعه پناهگاه، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سالاری با توضیح اینکه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یک هزار و ۹۴۲ قلاده سگ جمع‌آوری و در این مرکز نگهداری شده است، افزود: دامپزشکی، بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی دستگاه‌هایی هستند که در خصوص سگ‌های ولگرد وظیفه‌مند هستند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان در قبال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و هشدار درباره گزش کودکان توسط سگ‌های ولگرد، دو اقدام مهم برای حل معضل سگ‌های ولگرد است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس