Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان، از پایان دوره های آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید شیلات هرمزگان همراه با برگزاری آزمون پایانی این دوره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نادر شهرزاد با اشاره به اخذ سهمیه جذب ۵۰ نفر نیروی جدید در اداره کل شیلات هرمزگان از طریق آزمون های فراگیر استخدامی گفت: با پیگیری های انجام شده و با وجود شیوع ویروس کرونا این اداره کل دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید و همچنین آزمون نهایی آن را بصورت مجازی با موفقیت برای کارکنان جدید خود برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره آموزشی 70ساعته با حضور ۴۰ نفر از نیروهای استخدامی شیلات هرمزگان توسط شش نفر از مدرسین طی یک هفته  برگزار شد.

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی، آشنایی با ماموریت‌ها و ساختار اداری دستگاه محل خدمت، قانون مدیریت خدمات کشوری،فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان، کار تیمی و حل مساله و اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در نظام اداری را از دروس تدریس شده در این دوره آموزشی خواند.

شهرزاد تصریح کرد: کارمندان جدید الاستخدام باید پس از گذراندن دوره‌های آموزشی پیش بینی شده و کسب امتیاز لازم به مدت یک ماه دوره کارورزی را با برنامه ریزی و نظارت دستگاه در واحدهای مختلف بر اساس چک لیست مربوطه طی نمایند و در پایان دوره گزارشی از فعالیت‌ها و آموخته‌های کارورزی را ارائه کنند.

وی بیان کرد: به شرکت کنندگان در دوره آموزش توجیهی که ۶۰ درصد از کل نمره آزمون را کسب نمایند و دوره کارورزی یک ماهه موضوع بند (۷) این بخشنامه را بگذراند، گواهی نامه دوره توجیهی اعطا خواهد شد که دارندگان آن می توانند از مزایای مندرج در جدول ۳-۱ ماده ۱۲ نظام آموزش کارمندان دستگاه های اجرایی بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوره های آموزشی شیلات هرمزگان کارکنان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد

صبح امروز آیین زنگ معلم سپاس به مناسب فرا رسیدن هفته معلم به نمایندگی از مدارس هرمزگان در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز با حضور مقامات استانی از جمله مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، جمعی از معلمان و دانش آموزان، زنگ سپاس معلم به نمایندگی از مدارس استان در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به جایگاه معلم از تدارک 3700 عنوان برنامه برای هفته معلم و بزرگداشت این هفته خبر داد و گفت: برگزاری زنگ معلم سپاس در سطح مدارس استان مهم‌ترین برنامه محوری این هفته خواهد بود. 

وی افزود: دیگر برنامه مهم تجلیل از تلاش‌های معلمان و فرهنگیان نمونه است، همچنین 9 معلم نمونه استان برای شرکت در دیدار فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب عازم خواهند شد. 

وی توجه به افزایش سرانه آموزشی را دیگر برنامه مهم آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به رفاه فرهنگیان و افزایش سرانه فضای آموزشی استان دارد و بر همین مبنا هدف گذاری برای ساخت واحدهای آموزشی جدید در دستورکار قرار دارد. 

به گزارش تسنیم در این آیین از معلمان نمونه از سوی استاندار هرمزگان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان