Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام 22 بهمن در منطقه 19 با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری منطقه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این مراسم که با قرائت فاتحه برسر مزار دو شهید گمنام آرمیده در بوستان 22 بهمن همراه بود، سرهنگ احمد یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر احداث مقبره برای این شهدای گمنام را از درخواست های مکرر نمازگزاران و هیئات مذهبی اعلام کرد و گفت: خداراشاکریم که با پیگیری های شهردار و مسئولین این منطقه امروز شاهد کلنگ زنی احداث یادمان این دو شهید دفاع مقدس هستیم و امیداست بزودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین علی توکلی شهردار منطقه با تأکید بر همت و تلاش جهادی برای ساخت مقبره شهدای گمنام بوستان 22 بهمن اظهار کرد: این مقبره باهدف زنده نگه داشتن یاد شهدای گمنام و ارج نهادن به مقام والای آنها احداث و با اتمام ساخت آن ، همه اماکنی که در این منطقه محل دفن شهدای گمنام هستند به یادمان مزین خواهند شد.

او در ادامه با اشاره بر انسجام و وحدت رویه حاکم در مدیریت منطقه تصریح کرد: هماهنگی ارگان ها باعث افزایش هم افزایی و درنتیجه اجرای فعالیتهای مورد نیاز شهروندان و رضایت آن ها می شود.

به گفته او مقبره شهدای گمنام بوستان 22 بهمن به شکل گنبدی در ابعاد 10 در 10 و ارتقاع 4 متر احداث می شود.  

براساس این گزارش پیش از این نیز دانشگاه فنی دخترانه شریعتی، دانشگاه یادگار امام (ره)، دانشگاه شاهد و بوستان گلریز ناحیه 4 ، پارک امام خمینی (ره) و بوستان شقایق مزین به مقبره شهدای گمنام شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 19 احداث یادمان شهدای گمنام بوستان 22 بهمن شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان