Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:49:31 GMT

کشف بیش از یک تن خوراک ماهی قاچاق در مانه و سملقان 

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۲۹۱

کشف بیش از یک تن خوراک ماهی قاچاق در مانه و سملقان 

ایسنا/خراسان شمالی  فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از توقیف یک دستگاه نیسان و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مکمل و خوراک ماهی قاچاق فاقد مجوز خبر داد 

سرهنگ  مهدی مهران فرگفت: ماموران ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی چمن بید حین کنترل محور مواصلاتی "آشخانه– جنگل گلستان" به یک دستگاه نیسان مظنون و خودرو را متوقف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مکمل و خوراک ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف کرده و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند .

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم به مراجع ذی صلاح معرفی شد .

سرهنگ مهران فر ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت کشور گفت : شهروندان در صورت مشاهده فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو مراتب از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا خراسان شمالي قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک