Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه مدیرکل تبلیغات تفکر معتدل و بازی دارد، اظهار کرد: قرار است امسال مراسم محرم با سال های گذشته تغییر داشته باشد که هم پروتکل و دستورالعمل خاص دارد و نذورات به سمت دیگری سوق داده می شود.

دکتر "سیدوحید احمدی طباطبائی" امروز ۲۶ مردادماه در حاشیه جلسه شورای اداری استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از شیوع کرونا برگزاری مراسم آئینی محرم در خون ما بوده و اکنون مسئله مهم، تعادل میان انجام مراسم مذهبی با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعامل، همکاری و هماهنگی در راس همه از سوی مقام معظم رهبری نسبت به این مهم و حفظ سلامت شهروندان مثال زدنی و منحصر به فرد است و این نگاه مذهب مترقی شیعه است.

احمدی طباطبائی با اشاره به اینکه قرار شد کنکور با دستورالعمل هائی برگزار شود، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم این است که عزاداری امام حسین علیه السلام، ارتباط دیگری ایجاد و به سلامت روانی و معنوی جامعه کمک می کند و مسئله مهم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل هاست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه نظارت بر رعایت پروتکل ها در مراسم ماه محرم توسط اداره کل تبلیغات صورت می گیرد، بیان کرد: با همکاری تبلیغات و دانشگاه طرح "همیاران سلامت هیئت" را خواهیم داشت که آموزش نیروهای داوطلب برای شرکت در طرح در راستای اجرای پروتکل ها را دنبال می کند.

وی اظهار کرد: تاکید این است مراسم محرم و صفر در فضاهای باز، استادیوم ها و اماکن ورزشی ترجیحا برگزار شود و فرمانداری و بخشداری ها در برگزاری مراسم و رعایت پروتکل ها نقش مهمی دارند.

احمدی طباطبائی با اشاره به اینکه تاکید بر این است که پذیرائی در زمان برگزاری مراسم صورت نگیرد و اولویت با توزیع مواد غذائی خشک باشد بیان کرد: کاری که در کرمان آغاز شده و یک برند و در کشور مثال زدنی است این است که فرم نذورات سلامت ماندگار تدوین شده و در این راستا لیستی از نیازمندی ها و کمبودها در حوزه سلامت تهیه و در نشست با پیرغلامان حسینی، قرار شد نذورات به جای خوراکی در زمینه کمک به جبران این کمبود ها صرف شود و این در نظام مذهب شیعه مترقی بسیار مثال زدنی است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه مدیرکل تبلیغات تفکر معتدل و بازی دارد، اظهار کرد: قرار است امسال مراسم محرم با سال های گذشته تغییر داشته باشد که هم پروتکل و دستورالعمل خاص دارد و نذورات به سمت دیگری سوق داده می شود.

وی اظهار کرد: نگرانی از برخی حرکات مردمی داریم که بدون مجوز صورت می گیرد و ازدحام ایجاد و کنترل هیجان های اجتماعی سخت می شود که اینجا نقش فرمانداران و بخشداران مهم است.

احمدی طباطبائی با تاکید بر اینکه باید مراسم ماه محرم برگزار و رعایت دستورالعمل ها مورد توجه باشد که نظارت و آموزش بسیار مهم است خاطر نشان کرد: افرادی که سنشان بالاست و بیماری زمینه ای دارند نباید در ازدحام حضور داشته باشد و باید شعار "هر خانه یک حسینیه" را پررنگ کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان پروتکل های بهداشتی ماه محرم دانشگاه علوم پزشکی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری هفته نوزدهم از رقابت های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، عصر امروز دوشنبه تیم صنعت مس کرمان با کسب یک پیروزی با ارزش سه هفته زودتر از پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

کد خبر 6092402

دیگر خبرها

  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد