Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی سالروز بازگشت عزتمند آزادگان به کشور را تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ روز رهایی آزادمردانی است که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه در برابر سخت‌ترین ناملایمات برای حفظ کیان این سرزمین ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

وزیر علوم سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان را گرامی داشت

آزادگانی که با مقاومت و ایثار، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را برای کشور به ارمغان آورده و ثابت کردند که ملت ما زیر سلطه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب قرار نمی‌گیرد.

بدون شک ملت شریف ایران به داشتن چنین انسان‌های وارسته‌ای به خود می‌بالد و آزادگان سرافراز کشور را جزو ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند که همواره بزرگی آن‌ها در خاطره‌ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

اینجانب به نوبه خود، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گرانقدر این سرزمین، سالروز ورود عزتمند آزادگان عزیز را به خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویانی که در جریان تجمعات ضد اسرائیلی و حمایت از غزه از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شدند را با‌ روی باز پذیرش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مسعود میرزائی شهرابی در نامه‌ای به نماینده هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران  نسبت به پذیرش دانشجویان اخراج شده امریکایی که در تجمعات دانشگاهی علیه رژیم غاصب اسرائیل حضور داشتند اعلام آمادگی کرد.

در متن این پیام آمده است؛جناب پریزنر عزیز،به دنبال بازدید اخیر شما از دانشگاه فردوسی مشهد، اینجانب احساس تکلیف کردم تا حمایت شما را جهت راه‌اندازی یک ابتکار حیاتی و مهم جلب کنم. با توجه به اخراج دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا، به خاطر مشارکت آنها در تظاهرات مسالمت آمیز حمایت از غزه، دانشگاه فردوسی مشهد پیشقدم شده تا به این دانشجویان، بورسیه و پذیرش رایگان اعطا کند.

در ادامه این نامه آمده است؛ این ابتکار، نشانگر تعهد ما به آزادی اکادمیک، و پایبندی به حمایت از عدالت در بسترهای آموزشی در سراسر جهان می‌باشد. ما در نظر داریم که مواضع و اقدامات خود را از طریق یک اعلامیه رسمی به اشتراک بگذاریم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد می‌افزاید: مشتاقیم طرح ما توسط یونسکو و شبکه "تأثیرگذاری دانشگاهی سازمان ملل(UNAI)" منتشر شود. مساعدت شما در راستای تسهیل انتشار این اعلامیه جهت گسترش پیام ما و تضمین بازتاب آن در سطح جهانی، حیاتی خواهد بود. از شما بخاطر در نظر گرفتن درخواست ما سپاسگزاریم. حمایت شما در این مساله حیاتی و ارزشمند است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است