Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد. تاریخ انتشار: 14:00 - 26 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۲۷۲

خبرگزاری میزان -  سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز ۱۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه و عملیات ویژه پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگرد‌های خاص سرانجام موفق شدند، متهم این پرونده را در یکی از شهرستان‌های مرزی شرق کشور شناسایی کنند.   فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیرکردند.   سردار میرزایی، افزود: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت با ساخت درگاه‌های جعلی و فیشینگ به اطلاعات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا کرده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می‌کرد. بیشتر بخوانید: ۱۹۷ پل ارتباطی مردم و پلیس   فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان‌های مختلف کشور است، تاکنون از ۳۰۰ شهروند به این شیوه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.   این مقام انتظامی با هشدار با شهروندان از آنان خواست از حضور در شبکه‌های اجتماعی و ارائه اطلاعات حساب بانکی در کانال‌های نامتعارف و ناشناس جدا خودداری کنند و در زمان خرید اینترنتی مراقب صفحات و درگاه‌های جعلی بانکی باشند.    انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلاهبرداری پلیس انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک