Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم بازی‌های هفته آخر جوانمردانه باشد تا حق تیمی ضایع نشود. - اخبار ورزشی -

مهران موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر استقلال گفت: در مجموع بازی خوبی بود، استقلال در نیمه اول عملکرد بهتری داشت اما در نیمه دوم تیم ما نمایش بهتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع تساوی عادلانه بودف هر چند اگر ما هوشیارتر بازی می‌کرد می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را هم بگیریم.

وی در خصوص مهار شیخ دیاباته با تمجید از توانایی‌های این بازیکن گفت: دیاباته بازیکن باکیفیتی است و طبیعتا مهار این مهاجم سخت است. این بازیکن روی توپ‌های هوایی و همچنین روی زمین مهاجم خطرناک است و بازی برابر چنین مهاجم تنومندی نسبت به مهاجمان دیگر متفاوت است. این درست است که یک گل در این بازی دریافت کردیم ولی در مجموع همراه با حق‌وردی روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم. 

موسوی در ارتباط با بازی هفته آخر برابر سپاهان و شانس ماندن تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: این یک امتیاز باعث شد تا یک پله در جدول بالاتر برویم و همین موضوع از لحاظ روحی به ما کمک خواهد کرد. بازی با سپاهان هم سخت است اما ما امیدواریم که در بازی پایانی نتیجه لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. امیدوارم بازی‌های هفته آخر در شرایطی کاملا جوانمردانه برگزار شود تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

مهران موسوی مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم بازی‌های هفته آخر جوانمردانه باشد تا حق تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۲ لیگ قهرمانان اروپا| لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد ۳ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط ۴ پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی ۵ اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۶ آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود ۷ پایان سلطه ۲۴ ساله تیم‌های اسپانیایی و انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا ۸ صدیقی: خواهران منصوریان از مسیر حفظ شأن خود خارج شدند/ درخواست تجدید نظر به ما نرسیده است مهمترین اخبار ورزشی آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد و به هر تیمی که می‌خواهد، برود ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد رحمتی: شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم/ پیکان به هدفش رسید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی / تأکید بر لزوم توافق اربیل - بغداد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان