Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم با بیان اینکه تاکنون دو آزمون بزرگ با رعایت کامل پروتکل ها برگزار کردیم که حتی یک نفر به آمار کرونا اضافه نشد، گفت: توانایی برگزاری کنکور را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی داریم دانش آموزان به هیچ وجه نگران نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد موسوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان جاجرم در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در جاجرم تعداد دانش آموزان این شهرستان را 7 هزار و 912 نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  شروع و بازگشایی مدارس تا الان ۱۵ شهریور اعلام شده است گفت: با توجه به جلساتی که برگزار شده ۳ آیتم در مورد برگزاری کلاس ها با توجه به وجود ویروس کرونا اعلام شده است در شهرستان های سفید روال عادی است و کلاس های حضوری برگزار می شود.

وی افزود:  در شهرستان های زرد از لحاظ ویروس کرونا ۵۰ درصد کلاس ها حضوری و ۵۰ درصد در شبکه شاد برگزار می شود و در شهرستان های قرمز آموزش فقط در شبکه های شاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چنانچه در مدارس کم جمعیت روستایی تعداد دانش آموزان کمتر از ۲۰ نفر باشد کلاسها به صورت حضوری و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و اختصاص دستگاه های ضد عفونی کننده دست برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم در خصوص میزان مشارکت معلمان و دانش آموزان در شبکه شاد گفت: صد درصد دبیران و معلمان در شاد شرکت کرده و احراز هویت شده اند.

موسوی ادامه داد: همچنین ۶۵ درصد دانش آموزان این شهرستان به سامانه شاد ورود پیدا کردند و در کلاس های مجازی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه شبکه شاد روز به روز به روز رسانی می شود، گفت: قابلیت های جدیدی به سامانه شاد اضافه شده و قابلیت های پیشرفته تری نیزاضافه خواهند شد.

موسوی با اشاره به اینکه در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جاجرم تاکنون دو آزمون بزرگ با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی برگزار کردیم که حتی یک نفر به آمار کرونا اضافه نشده، افزود: توانایی برگزاری کنکور را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی داریم بنابراین دانش آموزان به هیچ وجه نگران نباشند.

 وی در خصوص شهریه مهدکودک هایی که در سال پیش به دلیل وجود کرونا تعطیل شدند، گفت: روال قانونی به این شکل است که اولیا باید در ماه اول تحصیلی شهریه را پرداخت  کنند اما ما از مسئولین مهدکودک ها خواستیم تخفیف بدهند و مسئولین مهدکودک ها قبول کردند و ۲۰ درصد تخفیف دادند اما قانون می‌گوید که کل هزینه اعلام شده را باید بدهند.

 رئیس آموزش پرورش شهرستان جاجرم با بیان اینکه به دلیل برگزار نشدن کلاس های فوق برنامه، شهریه های غیرانتفاعی عودت داده می شود، ابراز داشت: همچنین به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از حضور خانواده ها در بازار، فرم های مدارس به هیچ وجه تغییر نمی کند و دانش آموزان  می توانند از همان لباس قبلی مربوط به مدرسه خود را استفاده کنند مگر کسانی که به مدرسه جدیدی می روند که آنها باید فرم مدرسه جدید را تهیه کنند.

 وی گفت: بعد از این که روستاهای کم برخوردار را نسبت به آنتن دهی اینترنت رصد کردیم به مرکز استان گزارش دادیم و  جزو اولین هایی بودیم که شرکت هایی که خدمات اینترنتی می دهند قرارداد بستیم تا انشالله دانش آموزان روستاها هم از کلاس های مجازی استفاده کنند.

وی افزود: دربحث تهیه  تبلت آموزشی ارزان قیمت برای دانش آموزان کم برخوردار و خانواده های نیازمند از طریق آموزش و پرورش فعالیت هایی صورت گرفته که انشاالله بتوانیم برای آن ها تبلت آموزشی ارزان قیمت فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان جاجرم رعایت کامل پروتکل ها دانش آموزان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی که در محاصره سیل قرار دارد، توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب