Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی در مدت شیوع بیماری کرونا توانسته با تهیه زیرساخت‌ها، همکاری و استقبال خوب مخاطبان، بیشترین فعالیت‌های فرهنگی را در استان فارس به خود اختصاص دهد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر عارف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کازرون با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: در مدت شیوع بیماری کرونا این واحد توانسته با تهیه زیرساخت‌ها و همکاری و استقبال خوب مخاطبان بیشترین فعالیت‌های فرهنگی را در استان فارس به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط کرونایی که استرس ناشی از ویروس در جامعه و بین مردم افزایش پیدا کرده است، وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است که با برگزاری کارگاه‌های قرآنی و معنوی موجب آرامش و بالار‌فتن روحیه افراد و خانواده‌ها شوند؛ چراکه افزایش معنویت دغدغه و ترس مردم را کم می‌کند.

برگزاری 96 ساعت کارگاه قرآنی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بیان کرد: در نیمه نخست امسال سه کارگاه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان، در مجموع به مدت ۹۶ ساعت و به‌صورت غیرحضوری برای دوستداران کتاب الهی برگزار شده است.

عارف درباره کارگاه‌های توسعه معنویت امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: این کارگاه‌ها ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان در مباحثی متناسب با گروه‌ها و جمعاً به مدت ۴۰ ساعت و به‌صورت مجازی برگزار شده و کازرون همیشه در امر برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی پیشرو بوده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره فعالیت این حوزه فرهنگی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا یادآور شد: همه تلاش ما امسال در راستای آگاهی‌بخشی در مورد بیماری کرونا بوده است و در کل فعالیت‌های خوبی هم ازجمله برگزاری نشست معرفتی در مورد ابعاد کرونا و تکنیک‌های مقابله با آن با حضور کارشناسان مرکز بهداشت و درمان شهرستان با رعایت تمام شیونامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد و این اقدام مهم و حیاتی در آینده هم ادامه دارد.

معاون واحد کازرون در مورد برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تقویتی خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی مانند تکنیک خواستگاری، کارگاه شادزیستن و بایدها و نبایدهای ازدواج، کارگاه تکنیک‌های خانواده موفق با موضوع عوامل و زمینه‌های اختلاف و تکنیک‌های رفع اختلاف، کارگاه مهارت‌های سالم زوجین، کارگاه معرفتی غدیرشناسی با تدریس استادان و روانشناسان مجرب کشوری در جلسات متوالی انجام شده است و جمع زیادی از کارکنان، استادان و دانشجویان با مشارکت در این کارگاه‌ها از مباحث ارزشمند آن بهره کافی گرفته‌اند.

عارف با بیان اینکه در مدت یادشده با وجود همه محدودیت‌های کرونایی، تلاش و فعالیت خوبی صورت گرفته است به آنا گفت: نشست هم‌اندیشی در قالب پرسش و پاسخ کارکنان، دانشجویان و استادان با فریدون عباسی نماینده شهرستان کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی با موضوع ارائه راهکارهای پیشرفت شهرستان و نشست گره‌گشایی از مشکلات دانشگاه همراه با پیشنهادها و انتقادهای سریع مخاطبان از مشکلات جامعه با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بسیار مفید بود.

وی در مورد نشست معرفتی در واحد کازرون اظهار کرد: این نشست با حضور امام جمعه کازرون و با استقبال و مشارکت خوب استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

اخذ مجوز ۱۲ نشریه فرهنگی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اضافه کرد: در این مدت علاوه‌بر حضور حداکثری دانشجویان در تمام فعالیت‌های فرهنگی، موفق شدیم مجوز ۱۲ نشریه فرهنگی را اخذ کنیم و راه‌اندازی، تدوین و انتشار ۹ نشریه فرهنگی با عنوان «کاما»، «کژال»، «نسیم»، «وصال»، «تدبر»، «دختران برگزیده قرآن‌پژوه»، «تمدن نوین اسلامی»، «ستارگان آسمانی»، «انفجار نور» هم با تلاش و همکاری دانشجویان خودجوش و فعال دانشگاه در مرحله عملیاتی قرار گرفته است.

عارف توضیح داد: حاصل تلاش‌های قرآنی که در این واحد صورت گرفته است، حفظ سوره شوری توسط ۲۰ نفر از دانشجویان و کسب مقام نخست کشوری در مسابقات فرهنگی رویش توسط واحد کازرون بوده است.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون معاون فرهنگی دانشجویی بیماری کرونا فعالیت فرهنگی آنلاین کارگاه قرآنی نشریه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون فعالیت های فرهنگی نشریه فرهنگی بیماری کرونا برگزار شد کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند