Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، اجرای آزمایشی طرح نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک تاکنون موفقیت آمیز بوده و به زودی ظرفیت‌ها افزایش می‌یابد. تاریخ انتشار: 14:11 - 26 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۳۰۳

سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با میزان گفت: از هفته گذشته، نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک از طریق سایت RAHVAR120.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
IR آغاز شد.   وی افزود: در حال حاضر به صورت آزمایشی دو مرکز خاوران و میثم نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند و مراکز تا ساعت ۱۶ باز هستند.    رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: مردم می‌توانند از سه روز تا یک دقیقه قبل از حضور مرکز، نوبت خود را دریافت کرده یا لغو کنند.   سرهنگ محمدی درباره هزینه نوبت گیری ادامه داد: دریافت نوبت اینترنتی مراکز تعویض پلاک، هیچ هزینه‌ای ندارد.   این مقام انتظامی اظهار کرد: تاکنون مردم به خوبی از این اتفاق استقبال کرده اند و تمام ظرفیت‌های در نظر گرفته شده تکمیل شده است. بیشتر بخوانید: ۱۹۷ پل ارتباطی مردم و پلیس   وی با بیان اینکه مشکل خاصی وجود ندارد، بیان کرد: به زودی ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شده و این طرح توسعه می‌یابد.   سرهنگ محمدی در پاسخ به این سوال که نوبت دهی اینترنتی تجمع در مراکز را کاهش می‌دهد؛ گفت: در حال حاضر مراکز خلوت هستند و تجمعی صورت نمی‌گیرد. دلیل ایجاد صف هم، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.   وی افزود: تنها در پایتخت ۱۰ مرکز تعویض پلاک داریم که در حال حاضر تنها ۲ مرکز به صورت اینترنتی نوبت دهی انجام می‌دهند، اما به توسعه این طرح، کمتر شاهد صف بستن خواهیم بود.    رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه امکان نوبت گرفتن به صورت سنتی در مراکز وجود دارد، اظهار کرد: در این دو مرکز، چند غرفه به افرادی که اینترنتی نوبت دریافت کرده اند خدمت می‌کنند و سایر غرفه‌ها به افرادی که نوبت ندارند، ارائه خدمت می‌کنند.    انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور پلاک خودرو اینترنتی مراکز تعویض پلاک نوبت دهی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی