Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش بین‌المللی "World Family Map ۲۰۱۹" یا "نقشه خانواده جهان" که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است، آمار تولدهای خارج از ازدواج در اروپا و آمریکا در حال افزایش است و کشورهای خاورمیانه غیر از اسرائیل و ترکیه در این زمینه آمار صفر دارند! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نسخه 2019 آمار بین‌المللی "World Family Map 2019" یا "نقشه خانواده جهان" آخرین وضعیت وخیم "زنازادگی" در کشورهای جهان را نشان می‌دهد؛ افزایش تولد چنین نوزادانی نتیجه تمدن غربی، رواج آزادی‌های جنسی و به تبع آن از بین رفتن بنیان خانواده است!

این پدیده در ادامه منجر به آسیب‌ها و مفاسد دیگری نیز می‌شود که در بخش‌های دیگر این جوامع خود را عیان می‌کند؛ این آمارها در حالی است که در شرع مقدس اسلام همواره توصیه به ازدواج شده و خانواده در اسلام یک مفهوم مقدس و تمدن‌ساز است و بر اساس آمار بین‌المللی، آمار  فرزندان نامشروع در کشورهای مسلمان صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بیشتر کشورهای آفریقای غربی بیش از یک سوم از کودکان در روابط خارج از ازدواج به دنیا می‌آیند؛ طبق استانداردهای آفریقایی و جهانی در میان کشورهای آفریقایی،کشور اتیوپی با 5 درصد و نیجریه با 8 درصد، میزان پایین‌تری در فرزندآوری خارج از ازدواج دارند.

 در کشورهای آسیایی نیز آمار فرزندآوری‌های خارج از ازدواج کمتر از 5 درصد است البته فیلیپین کاملاً برخلاف سایر کشورهای آسیایی است و این آمار در سال 2013 در آن به 48 درصد رسیده است! و غیر از اسرائیل و ترکیه، آمار فرزندآوری‌های خارج از ازدواج در باقی کشورهای خاورمیانه صفر است.

در میان کشورهای اروپایی، کشورهای شرقی و جنوبی اروپا در مقایسه با اروپای غربی و شمالی، سهم کمتری از تولدهای خارج از ازدواج دارند؛ این آمار در آمریکای شمالی و اقیانوسیه نیز مشابه اروپای شرقی و جنوبی است؛ بر اساس آخرین به‌روزرسانی، در میان کشورهای اروپایی، فرانسه با 57 درصد بیشترین میزان تولدهای خارج از ازدواج را داراست.

40 درصد نوزادان آمریکایی نیز در روابط خارج از ازدواج به دنیا می‌آیند اما در سطح جهان، کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی در این زمینه رکورد دارند و آمار متوسط اکثر این کشورها بیش از 70 درصد است! کلمبیا با 82 درصد در این میان رکورددار است!

ده ها هزار نفر در ایالت آیووای آمریکا بدون برق هستندنامه‌ای به قالیباف درباره "آینده دهشتناک جمعیت ایران"پژمانفر مطرح کرد: پیش‌نویس طرح 37ماده‌ای «جمعیت و تعالی خانواده»

انتهای پیام/

R1534/P/S41,2,18/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اروپا آمریکا رسانه‌های خارجی افول هژمونی آمریکا فرزندآوری بیشتر بخوانید... ۵۸۰۰ شهروند آمریکایی تابعیت خود را در ۶ ماهه اول ۲۰۲۰ ابطال کردند! پژمانفر مطرح کرد: پیش‌نویس طرح ۳۷ماده‌ای «جمعیت و تعالی خانواده» پلیس آمریکا برای شناسایی عوامل تیراندازی دست به دامن مردم شد!+فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵۸۰۰ شهروند آمریکایی تابعیت خود را در ۶ ماهه اول ۲۰۲۰ ابطال کردند! پژمانفر مطرح کرد: پیش‌نویس طرح ۳۷ماده‌ای «جمعیت و تعالی خانواده» پلیس آمریکا برای شناسایی عوامل تیراندازی دست به دامن مردم شد!+فیلم واژه های کاربردی مرتبط اروپا آمریکا رسانه‌های خارجی افول هژمونی آمریکا فرزندآوری پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ جزییات حضور دانش‌آموزان در وضعیت قرمز، زرد و سفید در کلاس‌های درس ۳ فیلم/ واژگونی پژو ۲۰۶ سرقتی حین فرار از دست پلیس ۴ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۵ جوانب گوناگون "سقط جنین" در کشورمان کتمان می‌شود/ کمتر از ۳درصد سقط‌ها قانونی انجام می‌شود ۶ فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان ۷ تشریح جزئیات چگونگی آغاز به‌کار "مدارس پرجمعیت" در سال تحصیلی جدید ۸ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد مهمترین اخبار اجتماعی اعلام آمادگی شهرداری تهران برای استفاده "هیئت‌های عزاداری محرم" از فضاهای ورزشی و پارک‌ها بیکاری ۲.۹ تا ۶.۴ میلیون ایرانی بر اثر "کرونا" اثربخشی ۲ داروی گیاهی برای تسکین سرفه بیماران کرونایی/ «رمدسیویر» باعث کاهش مرگ‌‌ومیر مبتلایان کرونا نمی‌‌شود! توزیع دو میلیون واکسن آنفلوانزا در شهریور/ماسک‌های N۹۵ خارجی را در هفته دولت به مردم می‌دهیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی / تأکید بر لزوم توافق اربیل - بغداد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا آمریکا رسانه های خارجی افول هژمونی آمریکا فرزندآوری اروپا آمریکا رسانه های خارجی افول هژمونی آمریکا فرزندآوری خارج از ازدواج بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآن ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخودار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

کد خبر 6094939

دیگر خبرها

  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...