Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر می باشد:

26 مرداد ماه، یادآور یکی از افتخارآمیزترین ایام، در خاطر ملت شریف، صبور و تاریخ ساز ایران است؛ روز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز، این اسوه های صبر و استقامت و ایثار به آغوش مهربان وطن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطره ی مجاهدت های این عزیزان، که در راه دفاع از دین، ناموس و آب و خاک، بهترین سال های عمر خود را در سخت ترین شرایط سپری کردند، تا همیشه ی تاریخ در تقویم رشادت های کشورمان خواهد ماند.

مفتخرم تا این مناسبت خجسته را به تمامی ایثارگران محترم،خانواده معزّز شهداو آزادگان سرافراز میهن عزیزمان صمیمانه تبریک بگویم.

آرزو دارم که این روحیه صبر و جهد، سرلوحه و الگویی در تمامی فعالیتهای ما، در مسیر خدمت به مردم قرار گیرد.

سلامتی تمامی این بزرگوران را از درگاه احدیّت مسألت می کنم.

محمود شایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیرعامل بانک مسکن آزادگان سرافراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس

مینا مختاری، همسر بهرام رادان بازیگر سینما یک پست عاشقانه به مناسبت تولد رادان در اینستاگرام منتشر کرد. مینا مختاری با انتشار عکسی از بهرام رادان نوشت: عشق من، رفیق من، تولدت مبارک. اردیبهشت به خاطر توعه که قشنگه.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بهرام رادان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت