Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  «جمشید انصاری» معاون رئیس جمهور در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی شاید تنها دستگاه بزرگ کشور به لحاظ جغرافیایی است که خدمات وسیع به دانش‌آموزان می‌دهد؛ این دستگاه با اولیا و خانواده‌ها مستقیم درگیر است.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی، با تاکید بر اینکه یکی از مسائل اصلی این وزارتخانه تأمین نیروی انسانی است، گفت: در طول چهار سال اخیر، ۱۸۶ هزار مجوز استخدام از محل ماده ۲۸ قانون تأسیس دانشگاه فرهنگیان، جذب دانشجو معلم از طریق کنکور و همچنین تبدیل وضعیت حق‌التدریس‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مقایسه با دوره قبل که ۵۵ هزار مجوز داده شده بود، مجوز جذب ۳.۵ برابر افزایش دارد که بیانگر توجه دولت به نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

 

انصاری گفت: کار بزرگ دولت در سال ۹۸، افزایش حقوق کارکنان آموزش و پرورش بوده و همیشه کارکنان این دستگاه از تبعیض نسبت به برخی از دستگاه‌ها رنج می‌بردند.وی افزود: متوسط دریافتی کارکنان دولت ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان بوده و متوسط دریافتی کارکنان آموزش و پرورش ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان بوده و این تفاوت تقریباً برطرف شده است.

 

ایران جیب

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آموزش و پروش رئیس سازمان اداری و استخدامی اقتصاد جام نیوز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، میثم لطیفی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره ممنوعیت دریافت هدیه برای کارکنان دولت، اظهار داشت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن، دریافت هرگونه هدیه برای کارکنان دولت، ممنوع است؛ امیدواریم با این کار، سلامت اداری، افزایش و فساد، کاهش پیدا کند.

لطیفی تصریح کرد: ۱۴ اردیبهشت، آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود؛ در این آزمون، پس از ۱۰ سال، ۱۹۱۱۲ تن در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت؛ ۱۰ سال بود که این مجوز داده نشده بود.   رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار تن برای این آزمون، ثبت نام کرده‌اند و جهاد دانشگاهی، آن را برگزار می‌کند، گفت: امیدواریم تا نیمه خرداد، نتایج آزمون اعلام شود و اول مهر، این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.   لطیفی اظهار داشت: این کار، تدبیر و دستور رهبر معظم انقلاب بود که برای کیفیت‌بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش، جذب کنیم.   رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره استخدام سرایداران یا نیرو‌های خدماتی در مدارس با عنوان بابای مدرسه، تصریح کرد: در این زمینه قرار بود که تأمین اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه مشخص شود؛ ما در سقف تأمین اعتبار، کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محرومند، در اولویت هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • پول هست زمین نیست!