Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر جدید پشت صحنه «دنیای ژوراسیک: قلمرو» نشان می‌دهد این فیلم چگونه با هزینه 9 میلیون دلاری محیطی امن برای بازیگران و خدمه‌اش فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از دیلی‌میل، همه‌گیری ویروس کرونا تغییراتی در شیوه‌های ساخت فیلم در هالیوود اعمال کرده اما با این حال فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو»‌ (Jurassic World: Dominion) راهی برای ادامه ساخت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر جدید پشت صحنه فیلم نشان می‌دهد که این تریلر چگونه سعی دارد محیطی امن برای بازیگران و خدمه‌اش فراهم کند.

تهیه دفترچه ایمنی 107 صفحه‌ای، جداسازی عوامل پشت صحنه، اسکنرهای مادون قرمز درجه حرارت و ... از این جمله‌اند. بخشی از دستورالعمل‌ها حول آزمایشات مکرر است که کلیه اعضا باید در منطقه سه بار آزمایش بدهند و یا سینک‌هایی که برای شستشو قرار داده‎اند.

تست‌های کرونا ارزان نیستند و براین اساس پروژه 9 هزینه میلیاردی را صرف اقدامات مقابله با کرونا کرده که به تنهایی می‌تواند کل بودجه تولید یک فیلم مستقل را به خود اختصاص دهد.

اگرچه بخش زیادی از «دنیای ژوراسیک: قلمرو»‌ در هاوایی فیلمبرداری شده اما سکانس‎های بزرگ فیلم را به لندن منتقل کرده است. با توجه به افزایش کنونی موارد کروناویروس در کالیفرنیا و بسیاری مناطق آمریکا، فیلمبرداری در این کشور دشوار است.

گروه سازنده فیلم هتلی را برای قرنطینه 14 روزه بازیگران و عوامل اجاره کرده بود  تا پایان این دوره اجازه یابند به فعالیت خود ادامه دهند.

در حال حاضر فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» برای اکران در ژوئن سال آینده برنامه ریزی می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای هالیوود دنیای ژوراسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • حمله خرس به دامدار ایلامی و تلف دام‌هایش
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!