Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:26:15 GMT

آخرین وضعیت پروژه پردیس تئاتر مشهد به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۴۱۶۶

آخرین وضعیت پروژه پردیس تئاتر مشهد به کجا رسید؟

گروه استان‌ها- آخرین خبرها از پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد حاکی از اخباری امیدوارکننده در این حوزه است و باید به انتظار نشست. - اخبار استانها -

احسان اصولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه بازدید از پروژه تئاتر شهر مشهد اظهار داشت: امروز فرصتی شد تا از پیشرفت کار در پروژه پردیس تئاتر مشهد همراه با شهردار مشهد و معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بازدیدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمانی که مشکلات تملک برطرف شده و پروژه بعد اجرایی پیدا کرده است، حدود دو ماه می‌گذرد که در این مدت عمده اقدامات انجام شده، گود برداری است و حجم خاکبرداری و گودبرداری بسیار قابل توجه است و حدود سه روز دیگر به اتمام می‌رسد.

دبیر جشنواره تئاتر«راویان حماسه» معرفی شداعلام روزهای تعطیلی تئاتر در ایام محرمنخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی خراسان جنوبی در بشرویه برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شهرداری مشهد بیان کرد: تمام دغدغه شهردار، همکاران ما در معاونت، سازمان عمران و شورای اسلامی شهر مشهد این است که این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری و به جامعه هنرمندان تحویل داده شود.

اصولی خاطرنشان کرد: این پروژه دارای دو فاز است، سه بلک باکس در این پروژه طراحی شده که تا پایان تیر ماه سال 1400 تکمیل می شود. در حال حاضر پروژه سرعت بسیار خوبی گرفته و امیدوارم که هر چه زودتر به بهره برداری برسد و بتوانیم این زیرساخت فرهنگی بی نظیر در سطح کشور را به جامعه هنرمندان و علاقه مندان این عرصه تحویل دهیم.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۴ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۵ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۶ برمودای مشکلات پیش‌روی گلخانه‌داران/ هزینه احداث گلخانه سه برابر شد ۷ تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ ۸ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! مهمترین اخبار استانها ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد روایت آزاده کرمانی از لحظه ورود به ایران / حاج قاسم در بازگشت همه آزادگان ‌به استقبال ‌می‌رفت واکنش رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به ‌تهمت‌ها علیه قالیباف / ‌افترازنندگان باید ‌محاکمه شوند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی/ تأکید بر لزوم توافق اربیل ــ بغداد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است