Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه جلسه علنی امروز شورا و در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه سال 1399 گفت: همانطور که می دانید کار بزرگ شورا تصویب بودجه است و بعد از اجرای آن بررسی می شود که بودجه درست مصرف شده است یا خیر.

وی ادامه داد: در سالهای شورای شهر معمولا گزارش تفریغ دیر داده می شود و رسیدگی به آن سخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته شهردار یکوچکتر بوده است اما در طول این سالها شهرذداری بزرگ شده است و همین امر باعث شده تا 70 درصد بودجه شهرداری در این شرکت ها مصرف می شود.

هاشمی گفت: بودجه شرکت ها در مجامع آن ها باید بررسی و تصویب شود و همین امر زمان بر است و همین باعث می شود تازه وقتی گزارش تفریغ بودجه به شورا می رسد اطلاعات کافی نبوده و کامل نبوده است.

وی ادامه داد: اتفاقی که امروز در شورای شهر افتاد به معنای نفی کل گزارش تفریغ بودجه نبوده است بلکه نسبت به برخی از بندهای این گزارش سوالاتی وجود داشته است که قرار شد بررسی مجدد شود.

هاشمی درخصوص اجرای طرح ترافیک از اول شهریور ماه اسمال و اینکه ستاد مکلی کرونا تصمیم گیر خواهد بود گفت: طرح ترافیک توسط شورای عالی ترافیک بررسی می شود. هیچ وقت این طرح لغو نشده است و فقط در ستاد ملی کرونا از شهردار خواستند اجاری طرح تا پایان مرداد منتفی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهرداری هم برای احترام به ستاد ملی کرونا پذیرفه که طرح تا پایان مرداد امسال اجرا نشود و قرار هم بر این بود که گزارش هایی از نتیجه عدم اجرای طرح ترافیک واصل شود و مشخص شود که آیا در مهار کرونا تاثیری داشته است یا نه.

وی گفت: تا به حال به نظر می آید نه تنها عدم اجرا مشکلات قبلی را حل نکرده بلکه آلودگی هوا و ترافیک سنگینی را به شهر تهران اضافه کرده است مخصوصا با رسیدن به پاییز و مواجه شدن با پدیده اینورژن شاهد آلودگی بیشتر هوای تهران خواهیم بود.

هاشمی ادامه داد: مصوبه ستاد ملی کرونا برای عدم اجرای طرح تارفیک یک هفته بود اما بعد از آن از ما خواهش کردند که تا آخر مرداد ماه طرح اجرا نشود که ما هم این موضوع را قبول کردیم.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس شورای شهر تهران اجرای طرح ترافیک تصویب بودجه محسن هاشمی ستاد ملی کرونا تعویق اجرای طرح ترافیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران اجرای طرح ترافیک تصویب بودجه محسن هاشمی ستاد ملی کرونا تعویق اجرای طرح ترافیک اجرای طرح ترافیک ستاد ملی کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است