Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پارا دوومیدانی گفت: پس از آن‌که تجهیزات جدید به دستم رسید تمریناتم را زیر نظرمربی‌ام شروع کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملی‌پوش پارا دوومیدانی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: با توجه به اینکه از نظر وسایل تمرین با کمبود مواجه بودم با پیگیری‌های رئیس انجمن، مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، خوشبختانه نیزه، وزنه و توپی که در رقابت‌های جهانی استفاده می‌شود با همت مسئولان به دستم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون چند روزی است که زیر نظر شاهرخی مربی‌ام تمریناتم را با تجهیزات جدید آغاز کردم. پس از شیوع کرونا، تمریناتم متوقف شد و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل ماندم و نتوانستم به صورت حرفه‌ای تمرینات تکنیکی‌ را ادامه دهم. اما امیدوارم با این شروع مجدد، برای حفظ رکورد جهانی‌ام در رقابت‌های آینده و نیز کسب بهترین مدالِ توکیو، آماده شوم.

امیری افزود: ورزشکار حرفه‌ای به خصوص در رشته‌های پرتاب نمی‌تواند تمرینات فنی خود را در منزل انجام دهد چرا که نیاز به فضای باز دارد به همین دلیل، تعطیلی اردوها و باشگاه‌های ورزشی باعث دور ماندنم از تمرینات شد. امیدوارم با از بین رفتن کرونا، مجدد اردوهای آمادگی آغاز شود چرا که تمرکز و میزان تمرینات در اردو بسیار بیشتر و بهتر از تمرینات فردی است.

ملی‌پوش پارا دو و میدانی در پایان گفت: برای تمام ورزشکاران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از بهمن رضایی برای اینکه مدام وضعیت من را از طریق تماس و فضای مجازی پیگیری می‌کند و از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایتی که از من داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با افتخار آفرینی در مسابقات جهانی و پارالمپیک زحمات آنها و مربیانم را جبران کنم.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ۳ هفته ای رایگان برای شادی بیشتر و خواب بهتر (فیلم)



منبع:پیج dr.baazm

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم) فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فواید نوشیدن چای که باورتان نمی‌شود
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • تمرین ۳ هفته ای رایگان برای شادی بیشتر و خواب بهتر (فیلم)
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم