Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در پایان نشست امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره تصویب مشروط تفریغ بودجه ۹۷ در صحن شورا گفت: یکی از کارهای مهم شورا تصویب بودجه است که بودجه اجرا می‌شود و باید دید شهرداری چگونه عمل کرده است. گزارش باید به تصویب صحن برسد. معمولا گزارش تفریغ دیر داده می‌شود و رسیدگی به آن سخت است چون در گذشته شهرداری اینقدر بزرگ نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در طول سال‌ها تعداد شرکت‌ها بیش از ۴۳ سازمان و شرکت است و بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری مربوط به این شرکت هاست که بودجه باید در مجامع تصویب شود که نمی توانند و به همین دلیل تاخیر زیادی در ارایه بودجه به وجود می‌آید.

هاشمی بیان کرد: درست  است که شورا وقتی می‌بینید اطلاعات کافی نیست تفریغ را به صورت کلان تصویب می‌کند اما سوالات باقی می‌ماند و می‌تواند توضیحات بیشتر بگیرد که بتواند راه حل های تصحیح برای بودجه آینده ارایه دهد.

هاشمی درباره اجرای طرح ترافیک از اول شهریور بیان کرد: طرح ترافیک توسط شورای اداری ترافیک قبلا تصویب شده و هیچ‌وقت لغو نشده است. در ستاد کرونا از شهرداری خواستند تا اخر مرداد اجرا نشود و شهرداری به احترام ستاد ملی کرونا قبول کرده است. قرار بوده گزارش هایی بگیرند که تاثیر اجرا نشدن طرح در مورد شلوغی، فعالیت‌ها در شهر و سفرها بررسی شود. که به این نتیجه رسیدند مشکلات با اجرا نشدن طرح ترافیک حل نشده و آلودگی هوا هم به شهر اضافه شده است.

او ادامه داد: این موضوع با توجه به نزدیکی به پاییز می‌تواند آلودگی بالا برود. باید در ستاد ملی کرونا در این مورد تصمیم بگیرند و نظر خود را اعلام کنند.

هاشمی در پایان تاکید کرد: مصوبه ستاد ملی یک هفته است و تا آخر مرداد شهرداری همکاری کرده است. امیدوارم تصمیمات باعث فرافکنی میان مسوولان  نشود.

پربیننده ترین زمان ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس اعلام شد واکنش حناچی به حادثه پارک لاله/ این مساله مربوط به HSE است! بهاره آروین از حضور در هیات رییسه شورا کناره‌گیری کرد ضرورت استفاده از آتش‌نشانان زن نیاز تهران به ۱۴۵ایستگاه آتش‌نشانی/ مردم میلی برای افزایش ایمنی ندارند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک محسن هاشمی رفسنجانی طرح ترافیک تفریغ بودجه ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی کرونا لغو طرح ترافیک بودجه شهرداری تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت طرح ترافیک ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از نشست هیات اجرایی در جمع خبرنگاران گفت: دلیل تاخیر کوتاه مدت در برگزاری جلسات هیات اجرایی این بود که بودجه کمیته ملی المپیک در پایان اسفند نهایی و ابلاغ نشد و با توجه به اینکه در سال جاری سه رویداد بزرگ پیش رو داریم، منتظر اعلام اعداد و ارقام بودیم تا نحوه توزیع بودجه، بسته‌های حمایتی و پاداش‌ها را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: در نشست امروز هیات اجرایی سه دستور جلسه داشتیم که ابتدا گزارشی از امور مربوطه به بازی‌های المپیک پاریس توسط مرکز نظارت و حوزه سرپرستی ارائه و مقرر شد بسته‌های حمایتی از فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد. همچنین تصمیم بر آن شد تا از رشته‌هایی همچون دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگ نوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت بیشتری شود.

هاشمی تاکید کرد: تاکنون ۱+۳۱ (۳۲ ورزشکار) سهمیه کسب کردیم، تیم‌های والیبال ساحلی و والیبال سالنی هم دنبال سهمیه و رشته‌های جودو، شنا و بدمینتون هم دنبال سهمیه جهانی هستند و امیدواریم بیش از۳۵ سهمیه برای المپیک پاریس کسب کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: از دیگر مباحث امروز هیات اجرایی موضوع بازی‌های داخل سالن آسیا بود که ۳۸ رشته در جلسه کمیته برگزاری به فدراسیون‌ها اعلام شد و ما هم ۳۲ رشته را هدف گذاری کردیم. رشته‌هایی که احتمال کسب مدال طلا، نقره و برنز هستند در یک گروه و بقیه در گروه‌های بعدی هستند البته ملاک اصلی در بازی‌های داخل سالن آسیا کسب مدال طلا است و اولویت اعزام از دید هیات اجرایی و کمیته کسب سکو است چراکه حفظ جایگاه دور قبل، آسان نیست البته ما تا تعیین تکلیف قطعی بودجه به فدراسیون‌ها اعلام کردیم مضاف بر اینکه بخشی از بودجه را خودشان باید تامین کنند.

هاشمی در مورد بودجه کمیته ملی المپیک گفت: در مورد بودجه رایزنی خوبی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، اما در لایحه بودجه‌ای که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویداد‌های بین المللی بود حذف شد و سازمان برنامه و بودجه تلاش کرد و قسمتی از آن عدد برگشت تا برای سه رویداد سال جاری مشکلی نداشته باشیم، اما اگر آن عدد تغییر نمی‌کرد بودجه خوبی داشتیم. شاید الان بودجه رشد زیادی نداشته باشد، اما بازهم در مجلس در حال بررسی است و اصلاحات اولیه صورت گرفته و منتظر رقم نهایی هستیم، اما در کل تعامل خوبی با سازمان برنامه و بودجه و مجلس داشته و جا دارد از آنها تشکر کنم که تمام تلاششان اینست که بتوانند از لحاظ بودجه به ما کمک کنند.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس خاطر نشان کرد: در نشست امروز مقرر شد درخصوص نام و شعار کاروان و سهمیه بودجه فدراسیون‌ها طی جلسه فوق‌العاده‌ای که دو هفته آینده داریم تصمیم گیری شود. البته درباره بودجه بحث بسیار مفصلی داشتیم، اما برای نهایی شدنش موکول به نشست آتی شد. با این حال پرداختی علی الحساب خوبی به فدراسیون‌ها داشتیم و بسته‌های حمایتی و حقوق ورزشکاران هم پرداخت شد. 

دبیر کل کمیته ملی المپیک برخی شائبه‌های در حقوق پرداختی کسب کنندگان سهمیه گفت: ورزشکاران طبق مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها از زمانی که سهمیه را می‌گیرند حقوق خود را دریافت می‌کنند و پرداخت حقوقشان نیز بر اساس شش شاخص ابلاغی است در جلسه امروز هیات اجرایی به صورت جدی در مورد این دو نکته بحث شد. در بسته‌های حمایتی از ورزشکاران سه نکته حقوق ورزشکاران، فعالیت ورزشکاران و سرانه اردویی ورزشکاران قرار دارد. در مصوبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ شاخص را برای پرداخت حقوق به ورزشکاران لحاظ کردیم مرکز نظارت در تیم‌های ملی هم با همکاری فدراسیون‌ها به صورت جدی این شش شاخص را نظارت می‌کند. کف پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند ۱۵ میلیون تومان است و ۵۰ میلیون تومان هم برای پاداش گرفتن سهمیه المپیک است. ارقام دیگر در صورتی به آنها پرداخت می‌شود که با گزارش فدراسیون و تایید مرکز نظارت بر تیم‌های ملی همراه باشد. برای نمونه اگر یک ورزشکار دو شاخص دیگر دریافت کند، دو مبلغ ۲۵ میلیون تومان دیگر به حقوقش اضافه می‌شود.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس در مورد پیش بینی خود از تعداد سهمیه‌ها گفت: بالای ۳۵ سهمیه خواهیم داشت و احتمال می‌دهیم بین یک تا سه سهمیه دیگر کسب کنیم، همین تعداد هم کادر فنی داریم. به تعداد محدود هم کادر سرپرستی و پزشک همراه کاروان خواهیم داشت. جمع کاروان ما بعید می‌دانم از ۸۵ تا ۹۰ نفر عبور کند، اما امیدوارم نتایج خوبی به دست آوریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟