Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارل هاینتس رومنیگه ابراز امیدواری کرد بایرن در لیگ قهرمانان و اینتر در لیگ اروپا جام بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارل هاینتس رومنیگه اسطوره باشگاه بایرن‌مونیخ که در حال حاضر مدیراجرایی این باشگاه است، با توجه به سابقه ۳ ساله بازی در اینتر ابراز امیدواری کرد این تیم و بایرن قهرمان تورنمنت‌های اروپایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رو‌منیگه در این باره گفت:

«واقعاً بازی اینتر را دوست دارم. پایانی رویایی برای من خواهد بود اگر بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا.»

رومنیگه همچنین درباره اتفاقات رختکن بایرن بعد از برتری ۸ بر ۲ مقابل بارسلونا اظهار داشت:

«پس از بازی به رختکن تیم رفتم و انتظار داشتم بازیکنان در حال برگزاری جشن این برد شکوهمند باشند اما آنها کاملاً آرام و متمرکز بودند و خودشان را برای بازی بعدی آماده می‌کردند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینتر بایرن مونیخ اینتر بایرن مونیخ کارل هاینتس رومنیگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند

داور سرشناس لهستانی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد.

دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در حالی از ساعت 22:30 چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت که بازی رفت با تساوی 2-2 در مونیخ پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال