Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال سپاهان تمایلی برای پیوستن به تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محبی وینگر سپاهان با درخشش در این فصل حالا با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است. یکی از پیشنهادهای مهم این بازیکن از باشگاه بشیکتاش ترکیه است اما محبی تمایلی برای رفتن به این تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی با برخی نزدیکانش از جمله چند بازیکن تیم ملی در این زمینه مشورت کرده و بر همین اساس حضور در لیگ پرتغال را در اولیت قرار داده است. محبی از دو تیم پرتغالی پیشنهاد دارد و احتمالا سپاهان را به مقصد لیگ این کشور ترک خواهد کرد. بند آزادسازی محبی هم 120 هزار دلار است.

تردید سپاهان و کی‌روش برای ادامه همکاری

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۲ لیگ قهرمانان اروپا| لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد ۳ جلسه حاج‌صفی با زنوزی برای جدایی از تراکتور ۴ آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود ۵ پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی ۶ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط ۷ ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد ۸ مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود مهمترین اخبار ورزشی ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی/ تأکید بر لزوم توافق اربیل ــ بغداد نامه ۱۵۹ نماینده به قالیباف برای پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای‌عالی اقتصادی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم