Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان از عقد تفاهم‌نامه با بنیاد نخبگان در راستای حمایت از نخبگان و بانوان استعدادبرتر استان خبر داد.

به گزارش جماران، شادی فضلی با بیان اینکه تفاهم نامه حمایت از نخبگان و بانوان استعداد برتر ۲ سال اعتبار دارد، افزود: این تفاهم نامه به منظور هم افزایی توانمندی‌های علمی و اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان و دفتر امور بانوان و خانواده در راستای اجرایی‌سازی سند راهبردی نخبگان و سند ارتقای وضعیت زنان استان اصفهان به امضا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از عقد این تفاهم‌نامه را ایجاد زمینه‌های شناسایی، رشد و شکوفایی حداکثری استعدادهای فردی و گروهی، رفع موانع فعالیت‌های نخبگان، تأکید بر رویکرد شناسایی چالش‌ها و مسائل اولویت‌دار در حوزه زنان و خانواده و تمرکز بر توسعه مدیریت زنان نخبه و توانمند برشمرد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به محورهای همکاری این تفاهمنامه اظهارکرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مشترک با مستعدان برتر و نخبگان، استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی نخبگان، راه‌اندازی شبکه مهارت زنان و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و نقد و مناظره نخبگان درباره مسائل حوزه خانواده از محورهای این همکاری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حمایت از نخبگان اصفهان حمایت از نخبگان نخبگان اصفهان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود

به گزارش تابناک، مهر نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

دیگر خبرها

  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت