Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:47:11 GMT

آزادگان الگوی روحیه انقلابی برای نسل جدید هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۳۶۱

آزادگان الگوی روحیه انقلابی برای نسل جدید هستند

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، افزود: آزادگان پرچمداران صبر و استقامت هستند که در طول هشت سال دفاع ‌مقدس با ایستادگی‌های بی نظیر خود درس بزرگی به ملت شریف ایران دادند.

وی از آزادگان به عنوان نماد صبر و بصیرت واقعی در نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور باید از وجود بابرکت این اسوه های ایمان و شجاعت نهایت استفاده را برای توسعه فرهنگ ایثار و فداکاری برده و از تجربیات آنها درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر شفیعی ادامه داد: امنیت فعلی جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری‌های شهدا و آزادگانی است که در هشت سال دفاع ‌مقدس از زندگی خود گذشتند تا از تمامیت ارضی میهن اسلامیدفاع کنند و اجازه ندادند خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پایمال شود.

وی گفت: آزادگان در هشت سال دفاع ‌مقدس با ایستادگی‌ و صبر بی مانند خود درس بزرگ آزادگی و مقاومت دادند و با فداکاری‌ باعث شدند انقلاب ما زیر سایه مقام رهبری و هدایت های فرماندهی کل قوا به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده و به موفقیت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف به ویزه حوزه های دفاعی برسد.

امیر شفیعی با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که باید قدر آن‌ها را دانست و همیشه و در همه حال به یاد آنان بود، افزود: وظیفه ما در قبال این عزیزان آن است که با تبعیت از ولایت ‌فقیه و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل اجازه ندهیم زحمات آن‌ها به هدر برود.

وی نسل جوان ایران اسلامی را نسلی با انگیزه و با روحیه انقلابی توصیف کرد و گفت: این نسل می‌تواند مسیر پر پیچ و خم آینده را برای رسیدن به آرمان‌های بزرگِ انقلاب اسلامی هموارتر سازد و ما هم وظیفه داریم تجربیات آزادگان سرافراز را به نسل جوان امروزی انتقال بدهیم تا پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور دفاع مقدس آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور دفاع مقدس آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز بازگشت آزادگان به کشور دفاع مقدس آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان