Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: حدود ساعت ۰۹:۳۵ صبح روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی، قصد خودکشی جوانی ۳۵ ساله از لبه پنجره طبقه ششم هتل فردوسی به کلانتری ۱۰۹ بهارستان مخابره شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: با دریافت خبر، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به سر تیمی اکیپ عملیات ویژه سرکلانتری هفتم به همراه عوامل آتش‌نشانی و سایر تیم‌های امدادی در محل اعلامی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که جوان به مدت ۶ روز است که در این هتل اقامت دارد و امروز صبح با قفل کردن درب اتاق و شکست شیشه‌های اطراف قصد خودکشی از طبقه ششم هتل دارد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شخصا به محل اقامت جوان ۳۵ ساله حاضر شده تا عملیات نجات جوان ۳۵ ساله کنترل و مهار شود که مشخص شد امکان ورود به اتاق این جوان به دلیل قفل بودن درب ورودی و نجات وی وجود ندارد.

سرکلانتر هفتم تهران ادامه داد: تخریب و شکست درب اتاق هتل به دلیل امکان پرتاب کردن جوان ممکن نبود و گام بعدی عملیات پلیسی برای انصراف جوان ۳۵ ساله آغاز شد که پس از سه ساعت گفت‌وگو با این جوان وی از خودکشی منصرف شد.

این مقام پلیسی افزود: ساعت ۱۳:۳۵ پایان عملیات اعلام و ترافیک سنگینی نیز که در محل به وجود آمده بود، پس از مدتی بار ترافیکی روان شد و تردد به حالت عادی بازگشت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره علت این اقدام پسر جوان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید

خودکشی جوان ۲۵ ساله در پاساژ مهستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی خودکشی جوان نیروی انتظامی ۳۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دریبل نافرجام تراشتگن و گل هوگو دورو به بارسلونا (بارسلونا 1-1 والنسیا)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز