Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:30:38 GMT

توافق لیورپول با تیاگو برای عقد قراردادی ۴ ساله

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۴۶۳

توافق لیورپول با تیاگو برای عقد قراردادی ۴ ساله

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ با لیورپول فوتبالش را دنبال خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد بوحفسی، گزارشگر «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه خبر داد باشگاه لیورپول برای عقد قراردادی چهار ساله با تیاگو آلکانتارا به توافق رسیده است. طبق ادعای بوحفسی، این هافبک اسپانیایی به برخی از هم‌تیمی‌هایش گفته که در این تابستان، بایرن مونیخ را به مقصد لیورپول ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارشگر همچنین خبر داد که حتی تیاگوی 29 ساله خانه‌ای برای اقامت خود در بندر لیورپول یافته و حالا تنها توافق دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال باقی مانده است.

آلکانتارا که تابستان 2013 از بارسلونا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه آلمانی تنها یک سال دیگر اعتبار دارد. تیاگو که مورد توجه منچسترسیتی هم قرار دارد، در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در 233 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و 31 گل نیز به ثمر رسانده است.

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ؛ تیاگو از جمع باواریایی‌ها جدا می‌شود

کارل هاینتس رومنیگه اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» آلمان گفته بود: مکالمات صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) با تیاگو همیشه بسیار پربار بوده است و در برخی مقاطع هم به نظر می‌رسید که توافق برای تمدید قرارداد حاصل می‌شود، اما پس از آن تیاگو به اطلاع صالیحمیدزیچ  رساند که دوست دارد دوباره چالشی جدید را تجربه کند. اگر آلکانتارا با باشگاهی دیگر به توافق برسد، آن باشگاه باید مبلغ مدنظر ما برای انتقال او را بپردازد. نمی‌خواهم مبلغ مدنظر باشگاه بایرن مونیخ برای فروش تیاگو را هم رسانه‌ای کنم.

گفته می‌شود؛ بایرن مونیخ برای فروش آلکانتار 30 میلیون یورو می‌خواهد، بازیکنی که این فصل در 38 بازی بایرنی‌ها را همراهی کرده و آمار 3 گل‌زده و 2 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... استقبال گواردیولا از حضور تیاگو آلکانتارا در لیگ برتر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استقبال گواردیولا از حضور تیاگو آلکانتارا در لیگ برتر واژه های کاربردی مرتبط لیورپول بایرن مونیخ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۲ مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود ۳ جلسه حاج‌صفی با زنوزی برای جدایی از تراکتور ۴ آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود ۵ ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد ۶ لیگ قهرمانان اروپا| لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد ۷ صدیقی: خواهران منصوریان از مسیر حفظ شأن خود خارج شدند/ درخواست تجدید نظر به ما نرسیده است ۸ رحمتی: شادابی و طراوت را در بازی استقلال ندیدیم/ پیکان به هدفش رسید مهمترین اخبار ورزشی ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال آذری: باید به لجن کشیده شدن فوتبال بیشتر فکر کنیم/ خورشیدی در رویای قضاوت مجدد دربی بود مجیدی: دانشگر حق حضور در تمرینات را ندارد/ او به هر تیمی که می‌خواهد، برود ذوالفقارنسب: روند نتیجه‌گیری پرسپولیس در خور شأن قهرمان نیست/ این تیم به یک دروازه‌بان شِش‌دانگ نیاز دارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات-اسرائیل، اعتراف با صدای بلند به خیانت است سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم گزارش تاریخ|"شکنجه" و "جاسوسی"؛ اقدام منافقین علیه هموطنان خود در زندان‌های بعثی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول بایرن مونیخ لیورپول بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت