Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:51:04 GMT

رافت: علیپور بهترین بازیکن ایران است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۵۲۲

رافت: علیپور بهترین بازیکن ایران است

پایان رافت در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص جدایی احتمالی علی علیپور از پرسپولیس در پایان فصل است، گفت: بالاخره جدایی بازیکنان امری اجتناب ناپذیر است و فقط ای کاش جدایی علیپور مثل جدایی علیرضا بیرانوند از لحاظ مالی به باشگاه سود می‌رساند.

وی افزود: پرسپولیس از الان باید دنبال جانشین مناسبی برای علیپور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در این سال‌ها واقعاً برای پرسپولیس زحمت کشیده و تلاش کرده است. علیپور در این سال‌ها فوق العاده خوب عمل کرده و من اعتقاد دارم علیپور بهترین بازیکن ایران است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق علیپور است که به خارج برود و پول زیادی بگیرد، مگر بقیه بازیکنان این کار را نکردند؟ حتی اگر قرار باشد علیپور در پرسپولیس بماند باید بیشتر از بقیه پول بگیرد چون در این سال ها کمترین دریافتی را از پرسپولیس داشته و به نوعی حقش را نگرفته است.

رافت در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من خیلی خوب شد که این بازی برگزار می‌شود زیرا دو تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارند و آماده هستند.

وی ادامه داد: تنها ایراد این بازی نبود تماشاگر است، حالا همه باید منتظر روز بازی باشند تا از پای تلویزیون‌های خود شهرآورد را تماشا کنند. بالاخره این هم یک تجربه جدید در مورد این دیدار است که بدون تماشاگر بازی برگزار می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به نگرانی هواداران این تیم از اشتباهات داوری علیه سرخپوشان در شهرآورد تهران تاکید کرد: نباید پرسپولیسی‌ها سر خودشان را با این حرف‌ها گرم کنند. نمی‌شود از الان نگران این بود که مهاجم استقلال در محوطه جریمه زمین نخورد! پرسپولیس آن‌قدر قدرت دارد که تحت هر شرایطی حریفانش را شکست بدهد. به نظرم پرسپولیسی ها به هیچ عنوان نباید با این حرف‌ها برای خودشان نگرانی درست کنند.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد