Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هزاران اسرائیلی در اعتراض به عملکرد دولت نتانیاهو در رویارویی با بحران کرونا و پرونده‌های فساد علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از المیادین، هزاران اسرائیلی شنبه شب مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدها تن نیز در نزدیکی منزل وی تظاهرات کرده و با برافراشتن پلاکاردهایی، او را فاسد توصیف کرده و وی را مسئول بحران اقتصادی و شیوع کرونا دانستند.
در حین اعتراضات، درگیری‌هایی میان پلیس و معترضان رخ داد و تعدادی از تظاهرکنندگان بازداشت شدند.
پیشتر نتانیاهو رسانه‌های اسرائیلی را به تحریک علیه خود متهم کرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تظاهرات اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، بر اساس یک نظرسنجی که روزنامه اسرائیلی معاریف انجام داده است 54 درصد از اسرائیلی رسیدن به توافق(با حماس) را بر حمله نظامی به شهر«رفح» در جنوب نوار غزه ترجیح می دهند.

همچنین بر اساس این نظر سنجی 47درصد از اسرائیلی ها بنی گانتس عضو شورای جنگ را بر بنیامین نتانیاهو ترجیح می دهند. 33 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نتانیاهو را ترجیح می دهند.

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده