Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@10:37:27 GMT

پرسپولیسی ها این هفته استراحت ندارند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۶۰۶

پرسپولیسی ها این هفته استراحت ندارند

تیم پرسپولیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان با تساوی سه بر سه متوقف شد و بلافاصله پس از این دیدار هم به تهران بازگشت.

طبق برنامه تمرین ریکاوری شاگردان یحیی گل محمدی امروز برگزار می شود اما طبق تصمیم کادرفنی برخلاف هفته های قبل، پرسپولیسی ها پس از تمرین ریکاوری بعد بازی استراحت نمی کنند و تمرینات شان را تا روز بازی با سایپا ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار پایانی قهرمان لیگ در این فصل با  شاگردان ابراهیم صادقی پنجشنبه برگزار می شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم پرسپولیس فوتبال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین تیم فوتبال ملوان پیش از دیدار با هوادار برگزار شد و شاگردان مهدی تارتار برای تقابل با بنفش‌پوشان تهرانی آماده شدند.

این تمرین در هوای خنک و مطلوب انزلی برگزار شد و بازیکنان تیم فوتبال ملوان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن پاس‌های کوتاه را در برنامه خود قرار دادند.

پس از انجام تمرینات ابتدایی آنها زیر نظر مهدی تارتار برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور کردن نقشه‌های این تیم برای دیدار با هوادار آماده کسب امتیاز در بازی خانگی روز دوشنه شدند.

این تمرین زیر نور پروژکتور انجام شد و حال هوای جالبی داشت و بازیکنان ملوان با نشاط خاصی جلسه تمرینی خود را به پایان رساندند، ملوان فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با هوادار برگزار خواهد کرد.

ملوان در صورت پیروزی مقابل هوادار و شکست تراکتور مقابل فولاد می‌تواند برای اولین بار در طول فصل به رتبه چهارم جدول برسد.

دیگر خبرها

  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!