Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مراسم تکریم  و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین "ادیانی" نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا، سردار "جان نثار" فرمانده مرزبانی استان، سردار "تقوی" فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان و معاونین در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین "ادیانی" در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته و تسلیت پیشاپیش ایام ماه محرم اظهار داشت: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: همه نیروهای مسلح باید به خود ببالند که امروز جان نثار نظامی هستند که کار ناتمام مبارزه 250 ساله و احداث حکومت اسلامی و علوی را به انجام رسانیده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه خاطر نشان کرد: هوشیار باشید که دشمن با همه ساز و برگ و توانش به مصاف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده است و اگر مقاومت قهرمانانه داشته باشیم پیروز قطعی جمهوری اسلامی است، اما اگر دست تسلیم و مصالحه دراز کنیم شکست خواهیم خورد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین "ادیانی" در رابطه با حجت الاسلام والمسلمین "حسن زاده" رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: ایشان برادری ارزشمند، با انگیزه، با نشاط، با روحیه و انقلابی هستند که با توجه به حساسیت شهر مشهد و با مشورت مشاوران، اجماع بر انتخاب ایشان بوده است.

توزیع «کمک‌های معیشتی» مرزبانی در بین مرزنشینان + تصاویرمرزبانی در گرمای طاقت‌فرسا + تصاویرفرمانده مرزبانی ناجا:گروهک‌های معاند نظام در حاشیه مرزها قصد خدشه‌دار کردن امنیت ایران را دارند+ تصاویر

سردار "جان نثار" نیز ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین "حسن زاده" رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین "رامیار" در سمت خود همواره خدمتی انقلابی داشته و به نیابت از همه مرزبانان استان خراسان رضوی از خدمات ارزشمند این عزیز تقدیر و تشکر میکنم و امید است همواره در هر سمتی که هستند موفق باشند.

گفتنی است طی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین "علیرضا رامیار" به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان؛ و همچنین حجت الاسلام و المسلمین "حسن زاده" به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی منسوب شدند؛ در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین "ایمانی نژاد" رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن الائمه مشهد نیز تودیع و حجت الاسلام و المسلمین "فیروزی" در این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11 بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: برخی‌ها با تظاهر به ‌کوله‌بری‌ اقدامات خرابکارانه در مرزها انجام می‌دهند فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم روایت فرمانده مرزبانی ناجا از امنیت مثال‌زدنی مرزهای ایران / مرزبانان برای تامین امنیت مردم ‌سینه ستبر کرده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: برخی‌ها با تظاهر به ‌کوله‌بری‌ اقدامات خرابکارانه در مرزها انجام می‌دهند فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم روایت فرمانده مرزبانی ناجا از امنیت مثال‌زدنی مرزهای ایران / مرزبانان برای تامین امنیت مردم ‌سینه ستبر کرده‌اند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۴ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۵ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ ۸ ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: نیروهای مسلح به فعالیت ‌جریان‌های سیاسی ‌آسیب‌رسان به انقلاب بی‌تفاوت نباشند /انتقاد از ‌خیانت برخی‌ها‌ در حوزه "مسکن و معیشت" رونمایی از اپلیکیشن «داروفرست» توسط آستان قدس/ بیماران خاص غیرحضوری دارو سفارش دهند گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد روایت آزاده کرمانی از لحظه ورود به ایران / حاج قاسم در بازگشت همه آزادگان ‌به استقبال ‌می‌رفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است میشل عون: برای کشف حقیقت انفجار بیروت به زمان نیاز داریم/ همه فرضیه‌ها پا برجاست سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام و المسلمین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا فرمانده مرزبانی ناجا عقیدتی سیاسی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران استان خراسان رضوی مرزبانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد